Câți bani primești ca să fii spectator la Ninja Warrior! Cu cât te plătește Pro TV în fiecare zi

De: Cancan
Publicat: 27/07/2018 | 20:18
Te uiți și câștigi! Câți bani primești ca să fii spectator la Ninja Warrior

Ninja Warrior, show-ul care începe în toamnă la Pro TV, caută spectatori pentru filmările care vor avea loc în august, mai exact între 7 și 14 august.

Potrivit paginademedia.ro, anunțul de casting sună cam așa: 300 de persoane între 18 și 50 de ani este „necesarul figurației”. Este o „muncă” pe timpul nopții deoarece filmările încep la ora 20.00 și se întind pe 9-10 ore. (CITEȘTE ȘI: DANIEL NIȚOIU, RALUCA APRODU ȘI COSTI MOCANU SUNT PREZENTATORII SHOW-ULUI “NINJA WARRIOR”, “EXATLON-UL” DE LA PRO TV)

Cât câștigi pentru o zi de figurație? 90 de lei. Net. Plus mâncare (catering). Filmările pentru Ninja Warrior – „Exatlonul Pro TV” la care se caută figurație vor avea loc între 7 și 14 august. Formatul românesc al emisiunii Ninja Warrior – on show bazat pe probe fizice – va fi difuzat de Pro TV în această toamnă. Va fi prezentat de Daniel Nițoiu, Costi Mocanu și Raluca Aprodu.

Ce este “Ninja Warrior”

“Ninja Warrior” este un format de televiziune unde sute de concurenți traversează un traseu cu foarte multe obstacole pentru a ajunge la cea mai dură provocare, cucerirea Muntelui Midoriyama. Midoriyama este o structură gigantică de oțel pe care doar adevărații războinici o pot cuceri după ce reușesc să treacă de toate celelalte trasee. Pentru a-și adjudeca titlul suprem, ei vor fi nevoiți să escaladeze muntele cu ajutorul unei frânghii, iar orice greșeală sau ezitare poate duce la eșec. Doar cel care va ajunge în vârf și va apăsa buzzer-ul amplasat pe bază superioară a muntelui va cuceri titlul suprem. (VEZI ȘI: CÂND ÎNCEPE NINJA WARRIOR ROMÂNIA, LA PROTV!)

Ninja Warrior este o provocare pentru fiecare participant. Sute de concurenți intră în cea mai spectaculoasă competiție, iar tensiunea își va pune amprenta pe fiecare secundă în care aceștia fac totul pentru a-și demonstra că pot. Formatul, care este unul dintre cele mai de succes din lume, a fost difuzat prima dată în Japonia şi are amploarea unui eveniment sportiv de talie internaţională. Show-ul a fost produs până acum în 21 de ţări, printre care Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Australia, Austria, Rusia şi Franţa.