Cum umflă prețurile taximetriștii din Constanța în august 2022. Câți bani a plătit un tânăr, de fapt, pentru o cursă de doar 11 lei

Publicat: 24/08/2022 | 09:27

Cum umflă prețurile taximetriștii din Constanța în august 2022. Mare atenție la aceste manevre care te pot lasa fără bani în portofel. Iată câți bani a plătit un tânăr, de fapt, pentru o cursă de doar 11 lei.

Taximetriştii sunt nemulţumiţi de multe aspecte în ceea ce priveşte munca lor şi nu de puţine ori şi-au exprimat aceste „supărări” prin proteste. Cu toate acestea, unii dintre cei care oferă astfel de servicii uită că există legi pe care trebuie să le respecte.

Oamenii au sesizat multe manevre prin care taximetriştii umfla preţurile, însă măsurile luate se pare că nu i-au liniştit.

O problemă destul de des întâlnită legată de aplicația FreeNow, prin care clienţii pot comanda Bolt, Uber, dar și taxi. Oamenii s-au plâns de faptul că pe aplicație li se afișează un preț, iar la finalul cursei acesta este mai mare.

Cum umflă prețurile taximetriștii din Constanța în august 2022

O astfel de situaţie a fost relată de un client păcălit.

În cursul zilei de luni, 22 august, un taximetrist a mers într-o zonă din Constanţa, comanda fiind efectuată prin aplicația mai sus menționată. Prețul afișat în aplicație era cuprins între 11 – 13 lei pentru cursa solicitată.

CITEŞTE ŞI: PROBLEME URIAȘE PENTRU UN TAXIMETRIST DIN BRAȘOV. S-A ALES CU DOSAR PENAL, DUPĂ CE S-A ARĂTAT NEMULȚUMIT DE BACȘIȘUL PRIMIT

În vehicul nu funcționa aerul condiționat, deşi afară aerul era irespirabil. Întrebat de acest aspect, șoferul a spus că nu funcționează pentru că a avut un accident rutier. Deşi ştia că nu are voie să circule în asemenea condiţii pentru că risca să îşi piardă licenţa, acest lucru nu l-a împiedicat să iasă pe traseu.

Ajuns la destinație, clientul a primit și confirmarea legată de preț: 17 lei, chiar dacă pe aplicație era între 11 și 13 lei. Explicația șoferului a fost că aplicația nu calculează aglomerația din trafic sau staționările.

La un moment dat, taximetristul a spus chiar și: ”Ce treabă am eu cu aplicația?”

”Păi nu prin aplicație ați venit? Nu prin aplicație am făcut comanda?”, a spus clientul.

”Ba da…”, a spus taximetristul, încercând să se scuze prin faptul că nu știe nici el de ce…