De necrezut! Cum a fost pedepsit un client, după ce a rezervat o masă într-un restaurant de fițe, dar nu s-a prezentat

Publicat: 08/05/2023 | 16:42
Un client a fost pedepsit, pentru că nu s-a prezentat la rezervarea de la restaurant

O situație mai puțin obișnuită a avut loc într-un restaurant celebru din Spania. Reprezentanții localului au decis să aplice o sancțiune unui client, după ce a rezervat o masă și nu s-a mai prezentat. Iată mai jos, în articol, cum a fost pedepsit clientul unui restaurant cotat la două stele Michelin, din San Sebastian.

Este lesne de înțeles faptul că o rezervare la restaurantele de lux, precum cele care sunt cotate cu stele Michelin, implică anumite costuri ridicate. În plus, clienții trebuie să aibă o anume prestanță, pentru că reprezentanții restaurantelor pot fi puși în situația de a cere un cod vestimentar.

Pe de altă parte, neonorarea rezervării atrage sancțiuni asupra clientului. Aspect pe care l-a trăit, pe propriul buzunar, o persoană care a rezervat trei locuri într-un local de lux, cotat la două stele Michelin, în San Sebastian, Spania.

Vezi și RESTAURANTUL DIN CLUJ UNDE UN PLATOU COSTĂ 6.000 DE LEI. CE CONȚINE CEL MAI SCUMP PRODUS PE CARE-L POȚI COMANDA ÎN LOCAȚIA DE LUX

Cum a fost pedepsit un client care nu s-a prezentat la rezervarea de la restaurant?

Buzunarul i-a „sughițat” clientului, care nu s-a prezentat la rezervare, deoarece a fost amendat de reprezentanții restaurantului. Întreaga situație a avut loc în vara lui 2021. Tot în același an, restaurantul a fost cotat la două stele Michelin, iar suma nu a fost deloc de neglijat pentru cel care a ignorat rezervarea proprie.

Clientul a făcut, în prealabil, o rezervare pentru trei persoane la restaurantul situat pe Paseo de la Concha. Deși rezervarea a fost întocmită, cei trei nu s-au prezentat la local. Conform politicii de anulare a rezervării, de pe cardul persoanei care a făcut rezervarea se retrage o anumită sumă de bani. În momentul în care procedura online de retragere a banilor a fost efectuată de reprezentanții restaurantului, clientul respectiv a acceptat-o.

La o zi distanță, bucătarul restaurantului cotat la două stele Michelin a discutat cu persoana care făcuse rezervarea. Clientul a încercat, din nou, să rezerve o masă, motivând că a fost nevoit să-și amâne prezența cu 24 de ore atât la restaurant, cât și la hotel. Clientul era cazat la Hotel Villa Favorita, dar a anunțat angajații că nu ajunge în ziua respectivă. Din păcate, nu a mai anunțat și restaurantul că nu-și onorează rezervarea, spunând că ar fi fost „de la sine înțeles”, arată ziarulromanesc.es.

Amendă „babană” pentru client

Restaurantul l-a sancționat pe client cu o amendă de 510 euro, adică câte 170 de euro pentru fiecare ocupant al scaunului la masă.

Având în vedere această situație, clientul a anunțat reprezentanții restaurantului că are de gând să îi acționeze în judecată. Ceea ce a și făcut. Dosarul a fost judecat abia în decembrie 2022, iar în martie, anul acesta, a primit și verdictul. Instanța i-a respins cererea clientului, „în totalitate”. Cu alte cuvinte, clientul nu are întotdeauna dreptate.

Vezi și CE CONȚINE, DE FAPT, SHAORMA HATZ DE LA SHAORMERIA BĂNEASA. INGREDIENTELE PE CARE DORIAN POPA LE-A ALES PENTRU „VEDETA” LANȚULUI FAST-FOOD

Sursă foto: El Periodico