Denisa Tănase, despre drumul către succes. Cum a devenit, de fapt, milionară: „Sunt într-o luptă!”

Publicat: 03/04/2023 | 14:15
Denisa Tănase / foto: facebook

Denisa Tănase a cunoscut succesul, în urmă cu mulți ani, pe vremea când făcea echipă cu sora sa, Raluca, în trupa Bambi. Cu o voce puternică și o prezență scenică remarcabilă, Denisa a reușit să atragă atenția publicului român încă de la debutul trupei, în 2010. Cu toate acestea, Denisa a renunțat la cariera în industria muzicală pentru a începe o afacere. În cadrul unui videoclip, artista a vorbit despre povestea sa de viață și despre noul drum pe care îl urmează.

După ce trupa Bambi s-a destrămat, Denisa și-a continuat cariera muzicală, lansând piese solo de succes. Însă, nu s-a limitat doar la muzică, ci a îndrăznit să viseze și să muncească pentru a-și materializa fiecare dorință. Și a reușit. Astăzi, Denisa Tănase a devenit proprietara unei linii de parfum cu un succes internațional. Cântăreața a făcut declarații, pe contul său de TikTok, despre cum a reușit să echilibreze rolul de artist cu cel de antreprenor.

Denisa Tănase, fondatoarea magazinului „My Geisha” / foto: Facebook

(CITEȘTE ȘI: Denisa Tănase, victima bullying-ului: ”Auzi despre tine că nu ești frumoasă și talentată”)

Denisa Tănase, de la artist la antreprenor de succes: „Este vorba despre strategiile de marketing, creație”

Denisa Tănase a devenit milionară, doar trei ani, de când și-a lansat propria afacere. Pasiunea pentru cosmetică s-a transformat într-o afacere de familie de un succes neașteptat, în care sunt implicați soțul ei, dar și sora sa, Raluca. Fosta cântăreață a investit 500 de euro pentru a-și începe afacerea, iar de atunci a obținut profituri de milioane. Ea își atribuie succesul în mare parte implicării personale în afacere.

Ajutată financiar de soțul ei, Denisa s-a ocupat singură de afacerea cu parfumuri timp de opt luni, perioadă în care nu a avut angajați. În prezent, compania ei se mândrește cu peste 40 de magazine în Europa, inclusiv un punct de vânzare recent deschis la Cannes.

Povestea Denisei, despre cum și-a transformat pasiunea într-o afacere înfloritoare, este o dovadă a puterii muncii și a perseverenței.

,,La 30 de ani, după o viață de muzică, mi-am dat seama că nu este imposibil să construiesc o poveste frumoasă și un brand. Astăzi, sunt antreprenor. Am în continuare background-ul de artist. Sunt într-o luptă continuă între a fi artist și antreprenor, pentru că inclusiv în ceea ce fac astăzi partea artistică își pune amprenta. Este vorba despre strategiile de marketing, creație, lansare de produse, campanii, iar artistul din mine se simte foarte bine în tot tabloul acesta. Așa că, eu cred că în toți anii de Bambi, care au fost frumoși, dar grei, de fapt, cumva mi-am plătit, în avans, beneficiile pe care le aveam ca să pot să îmi încep afacerea”, a declarat Denisa Tănase, în cadrul unui clip postat pe TikTok.

 

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Denisa Tanase (@denisa_tanase)

(VEZI ȘI: Denisa Tănase a trecut prin clipe cumplite: ”În momentul ăla de frică pierzi contactul cu realitatea”)