Fosta iubită a lui Torje a ajuns mai bogată decât el! Ioana a devenit milionară în 2023 cu un singur salariat

Publicat: 16/09/2023 | 12:07

În urmă cu mai mulți ani, Gabriel Torje și Ioana Grama formau unul dintre cele mai mediatizate cupluri din showbizul românesc. După o relație extrem de tumultoasă, cei doi au decis, însă, să se despartă. De atunci, Ioana și-a clădit o carieră de mare succes în mediul online, reușind să câștige sume importante de bani.

Ioana Grama este una dintre cele mai de succes influencerițe din țara noastră. Ea are peste 466.000 de urmăritori pe Instagram, 96.000 de urmăritori pe Facebook, iar pe YouTube este urmărită de 46.000 de persoane. Această activitate îi aduce frumoasei brunete venituri financiare extrem de mari.

Ioana Grama este una dintre cele mai de succes influencerițe din România / Sursă Foto: Facebook

(CITEȘTE ȘI: Invitații de la nunta lui Alin Oprea au rămas fără replică. Ce au putut să vadă la biserică, așa ceva e rar în România)

Ioana Grama face bani frumoși în mediul online

Ioana Grama și fotbalistul Gabriel Torje au avut, în urmă cu mai mulți ani, o relație extrem de tumultoasă. Totuși, în ciuda faptului că se iubeau foarte mult, cei doi s-au despărțit la un moment dat. De atunci, Ioana și-a clădit o carieră de mare succes în mediul online.

Potrivit Economica.net, Ioana Grama deţine integral firmele Ioana Grama 92 Media şi Ioana Istagrama, ce au activităţi ale agenţiilor de publicitate. În anul 2022, cele două firme ale Ioanei au avut o cifră de afaceri cumulată de 2,73 milioane de lei, cu 20% mai mică decât în 2021. Totodată, cele două firme ale influenceriței au avut un profit net cumulat de 1,18 milioane lei în 2022, cu 12% mai mic decât în 2021. Cifrele sunt uimitoare, având în vedere că singurul angajat al celor două firme este chiar Ioana Grama.

Recent, Ioana Grama a explicat, în cadrul unui clip video, în ce constă, de fapt, activitatea ei din mediul online. Mai exact, ea primește bani pentru că promovează anumite produse pe rețelele de socializare, unde are foarte mulți urmăritori.

„Aşa îi explicam mamei la început. Am un cont de Instagram, unde mă urmăresc foarte mulţi oameni. Şi brandurile vin la mine să le promovez produsele şi în acest fel eu fac bani. Fac bani din product placement. Adică promovez produse.

Eu pun poze şi oamenii văd produsele. De-a lungul timpului, mi-am fidelizat atât oamenii, cât şi brandurile. Am început să lucrez numai cu brandurile dragi mie şi produse pe care chiar le folosesc zilnic. Fac asta de 10 ani. Acum 10 ani scriam pe blog şi la câteva luni a apărut Instagram, pe care îl foloseam doar pentru editarea pozelor. Asta a fost principala mea sursă de venit până anul trecut, când mi-am înfiinţat propriul brand.”, a declarat Ioana Grama.

(NU RATA: Boala neobișnuită a lui Cătălin Scărlătescu, „tratată” de Doina Teodoru. Ce fobie avea juratul de la Chefi la cuțite)