Pro TV vrea ajutor de la Guvern pentru serialul ”Vlad”. Suma cerută este uriașă

Publicat: 10/06/2019 | 15:03
Pro TV vrea ajutor de la Guvern pentru serialul ”Vlad”. Suma cerută este uriașă

Pro TV a cerut bani de la guvern și pentru serialul de mare succes ”La Fierbinți”. Conform paginademedia.ro, compania de media a solicitat un ajutor de stat de 5,4 milioane de lei (în jur de 1,1 milioane de euro), pentru a produce sezoanele toamnă și iarnă 2019 ale serialului Vlad, realizat după o licență a producției turcești Ezel.

Totul ponește de la un program de finanțare pentru producții românești și străine, realizate în România, program lansat de Guvernul României în 2018.

Conform paginademedia.ro, Pro TV a mai depus anul trecut solicitări de finanțare pentru alte proiecte pe care le are în desfășurare.

Conform informațiilor furnizate de Comisa Națională de Strategie și Prognoză, postului Pro TV i-au fost aprobate două din trei cereri de finanțare, în 2018.

  •  – Proiectul pentru producția Rechinii (Sharks) a fost finanțat cu 2,7 milioane de lei din cei 3,7 milioane de lei solicitați
  •  – Proiectul pentru episodul din Las Fierbinți de Crăciun 2018 a fost aprobat cu 380.000 de lei.
  •  – Pro TV a mai avut un proiect respins pentru sezonul din toamna lui 2019 al serialului Las Fierbinți.

Serialul Vlad de la Pro TV a înregistrat audiențe record la finalul primului sezon

La nivelul întregii țări, episodul 13 din serialul “Vlad”, difuzat la Pro TV, a depășit 1,9 milioane de români în fața televizoarelor, fiind cea mai mare audiență din toate difuzările, relatează paginademedia.ro. Pe locul doi s-a clasat postul de televiziune Kanal D (aproape 1,1 milioane), iar pe trei: Antena 1, la distanță (640.000 de români pe post).

Citește șiSerialul Vlad de la Pro TV s-a terminat mai prost decât Urzeana Tronurilor. Fanii sunt revoltați

Aproape un milion de telespectatori a avut filmul-fenomen “Vlad” la orașe, aproape de două ori mai mult decât Kanal D și de trei ori peste Antena 1. Din publicul urban, aproape jumătate de milion de telespectatori au fost din targetul comercial, adică între 18 și 49 de ani. Audiența pe publicul tânăr a fost de peste două ori mai mare decât a următorului clasat. Antena 1 a fost pe locul al doilea pe acest segment, cu cifre mai bune pe segmentul tânăr, la “Temptation Island – Insula Iubirii”, decât   serialul turcesc “Prețul fericirii” de pe Kanal D.