Revelion de coșmar pentru două românce în Italia. Ce au pățit Bianca și Elena la ora 2:30 noaptea

Publicat: 06/01/2024 | 16:45
Două românce au avut parte de o aventură în seara de revelion/ Sursa foto: TikTok

Două românce au petrecut noaptea dintre ani în Sicilia, Italia. Însă, revelionul pe planuri străine s-a dovedit a fi o adevărată aventură. Tinerele au călătorit doar pentru 24 de ore și sperau la o petrecere fericită. În realitate, au trăit un coșmar.

Elena și Bianca, două tinere din România, au plecat într-o călătorie în Sicilia pentru a participa la concertul din Piazza de Duomo. Pe 31 decembrie, au zburat cu avionul de pe aeroportul Otopeni. Fetele nu au căutat nici măcar cazare, cu gândul că se vor întoarce acasă ziua următoare, după Revelion. Într-un final, noaptea dintre ani a fost marcată de focuri de armă și multă frică.

Citește și: CE A PĂȚIT UN ROMÂN DE REVELION ÎN RUSIA LUI VLADIMIR PUTIN: „ROMÂNII NU AU VOIE SĂ VADĂ FOCURILE DE ARTIFICII”

Ce au pățit două românce în Italia, de Revelion

Două românce au plecat să trăiască aventura vieții lor în Sicilia, de Revelion. Elena și Bianca au crezut că vor avea parte de o seară fericită, însă au fost la un pas să fie omorâte într-un bar. Fetele au povestit prin ce au trecut în noaptea dintre ani pe rețelele de socializare.

„Aproape am fost împușcate de mafia siciliană în seara de Revelion. Eu și Elena am făcut o nebunie în seara de Revelion: am plecat cu avionul până în Sicilia, 24 de ore fără cazare. Și uite așa ne-am început noi călătoria pe data de 31 în Otopeni, așteptând avionul către Sicilia.

Planul era foarte simplu: mergem la concertul din Piazza de Duomo și după mai vedem noi ce facem. Dar pentru că nu am putut să intrăm cu băuturile, a trebuit să stăm pe o bordură să le terminăm. Și am stat afară să ne bem băuturile până când efectiv s-a închis intrarea respectivă și nu mai putem să o luăm pe acolo.

Dar, din fericire, ne-a explicat cineva în italiană că trebuie să găsim o biserică și să facem stânga pe la biserica aia. Avem un treasure hunt: găsește biserica. Doamne ajută să intrăm și noi la petrecere.”, au povestit fetele, pe TikTok.

Elena și Bianca au reușit să intre la petrecere după 40 de minute de așteptare la o coadă imensă. Mai mult decât atât, au reușit să se împrietenească și cu unele persoane. Totul părea să meargă conform planului. Atmosfera era plăcută și chiar au avut parte de un foc de artificii superb. Însă, puțin mai târziu, situația s-a schimbat.

Elena și Bianca au petrecut seara de Revelion, în Italia/ Sursa foto: TikTok

„Unul dintre băieții din grup aproape a fost împușcat”

După focurile de artificii, multă lume a plecat spre casă. Așa că fetele au mai rămas cu câțiva italieni să danseze până la ora 2:30, atunci când petrecerea s-a terminat. Elena și Bianca mai aveau de așteptat până să se întoarcă acasă. Neavând cazare, au mers să își ia ceva de mâncare pentru a mai trece timpul. Atunci a început și aventura lor.

„Pentru că excursia noastră a avut doar momente neașteptate, în timp ce așteptam să ne luăm niște jeleuri, am dat de un grup de trei băieți din Slovacia, cu care am ajuns să ne petrecem tot restul serii. Elena a pus un pariu cu băieții că dacă îi bate la flotări, trebuie să ne cumpere jeleuri.

Pentru că prietena mea este o campioană, băieții chiar ne-au cumpărat jeleuri. De fapt, băieții au fost atât de impresionați de noi încât pe tot parcursul serii ne-au cumpărat absolut tot ce am vrut. Nici măcar nu puteam noi să bem atât de mult pe cat voiau ei să ne cumpere.

Din nefericire a trebuit să părăsim barul destul de repede, pentru că unul dintre băieți din grup aproape a fost împușcat. Avem și poza să dovedim: alea din mâna mea sunt gloanțele.”, au explicat cele două fete.

Citește și: ALERTĂ ÎN BRĂILA! UN TATĂ ÎȘI CAUTĂ CU DISPERARE FATA CARE A DISPĂRUT DE REVELION. CINE O VEDE ESTE RUGAT SĂ SUNE DE URGENȚĂ LA 112

În ciuda sperieturii, româncele au decis să continue petrecerea până la momentul plecării.

„La final am cinstit un pahar de vin pentru cele 24 de ore geniale în Catania și am moțăit în aeroport până când ne-a venit zborul și ne-am întors acasă”, au adăugat Elena și Bianca.