Decizie de ultimă oră luată de RDS&RCS. Sute de mii de români au așteptat asta!

Publicat: 08/01/2020 | 15:37

RDS&RCS vine cu o supriză! Începând din 2020, postul de televiziune HGTV va fi disponibil și în România, un post extrem de popular peste hotare. 

Reprezentanții Discovery și RDS&RCS au anunțat un nou parteneriat pentru 2020, rezultatul fiind un nou post tv în România, pentru abonații Digi. Este vorba despre HGTV, un post de televiziune cu programe despre vânzarea și cumpărarea de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi și case de vis.

HGTV în România

Postul HGTV, aflat în portofoliul grupului Discovery, va fi disponibil din 2020 abonaților Digi din România. Noua televiziune HGTV care va disponibilă în România, își va axa conținutul pe mai multe zone, spun reprezentanții Discovery:

  • vânzare și cumpărare de case,
  • renovarea locuințelor,
  • renovarea și apoi punerea în vânzare,
  • construcția de case noi, prin emisiuni dedicate, cum ar fi Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate sau Vânătorii de case.

Un nou parteneriat RDS-RCS- Discovery. Pe lângă HGTV, abonații Digi vor avea acces la competiții sportive importante

Digi a analizat întotdeauna posibilitățile de a oferi abonaților conținuturi diverse, care să satisfacă gusturi și nevoi în continuă transformare. Sperăm ca abonații noștri să regăsească în oferta adusă de parteneriatul cu Discovery România acele conținuturi complementare care le vor conferi o experiență optimizată, cât mai aproape de dorințele și preferințele lor”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Digi | RCS & RDS.

Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante.

Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun. În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii.

Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiții de fotbal – English Premier League și FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis – Grand Slams și ATP – și cea mai complexă experiență a Jocurilor Olimpice”, a declarat, la rândul lui,  Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports & Commercial, Discovery CEEMCA.

Citește și: SCHIMBARE MAJORĂ LA DIGI 24! CE SE ÎNTÂMPLĂ CU EMISIUNEA LUI CTP

Despre HGTV și Discovery

HGTV este un canal american de televiziune deținut de Discovery, Inc. Rețeaua transmite în primul rând programarea realității legate de îmbunătățirea locuinței și imobiliare. În februarie 2015, aproximativ 95.628.000 de gospodării americane primesc HGTV. HGTV s-a dovedit a fi o televiziune extrem de populară, reușind să aibă printre fanii înrăiți vedete precum Michelle Obama, Reese Witherspoon sau Seth Rogen.

Discovery Channel a început să emită în SUA, în anul 1985, fiind prima televiziune dedicată documentarelor şi îndeplinind viziunea fondatorului Discovery Communications, John Hendricks, de a satisface curiozitatea oamenilor. Expansiunea internaţională a canalului a început în 1989, odată cu intrarea sa pe piaţa din Marea Britanie, iar apoi, în 1997, Discovery a fost lansat în România şi în alte ţări din Europa Centrala şi de Est, Orientul Mijlociu & Africa.

Citește și: O JURNALISTĂ DE LA DIGI 24 A FOST LOVITĂ, ÎN DIRECT, DE UN OPERATOR!