Delia, momente de coșmar în vacanță. Ce a pățit jurata de la Antena 1 la munte cu soțul ei

Publicat: 25/10/2022 | 17:23
Delia. Foto: Instagram

Delia (40 de ani) și Răzvan Munteanu (44 de ani) au plecat zilele acestea în vacanță la munte, în România. Jurata de la „iUmor” plecase cu două telefoane, dar s-a întors doar cu unul. După ce și-a dat seamă că l-a pierdut, cântăreața a plecat să-l caute.

Delia Matache și Răzvan Munteanu trăiesc o frumoasă poveste de iubire, de mai bine de un deceniu. Cei doi și-au început relația în anul 2010, iar în 2012 au spus cel mai hotărât „da”, la starea civilă. De atunci, cântăreața și afaceristul sunt de nedespărțit și călătoresc în întreaga lume.

În urmă cu două zile, Delia a plecat pe munte, de data asta pe tărâm românesc, alături de soțul ei. Ieri, artista a fost nevoită să refacă traseul parcurs, pentru a putea să-și găsească gadget-ul pierdut.

„Mi-am pierdut telefonul pe munte, alaltăieri, pe traseu. Am plecat cu două, m-am întors cu unul. Ieri a trebuit să refac același traseu pe care l-am făcut alaltăieri, ca să mă duc să îmi recuperez telefonul, pentru că este foarte bun și țin la el. L-am găsit în vârf de munte, unde am stat la un viewpoint.

Faza interesantă e că am avut trei repere ca să îl găsesc. M-am uitat în niște poze din telefonul celălalt ca să văd unde ne-am oprit, am încercat să recapitulăm tot ce am făcut … pe unde am stat, pe unde am mâncat, pe unde am admirat, pe unde am pozat, un fel de reconstituire a traseului. Am refăcut traseul, am ajuns în punctele cheie și am căutat și am tot căutat și l-am găsit”, a spus Delia, pe rețelele de socializare.

(CITEȘTE ȘI: Delia Matache nu s-a mai abținut! A vrut să se afle de la ea: „Ajungi la disperare, nu poți să trăiești în teroarea asta”)

Cum e reușit Delia să-și recupereze telefonul: „Am avut noroc”

Din fericire, artista a reușit să-și recupereze telefonul, după ce a refăcut traseul, pentru că obiectul pierdut se afla pe vârf de munte. Norocul lor a fost că aveau poze din locurile în care au fost și au găsit exact zona în care s-au odihnit.

„Am avut noroc că nu a plouat peste noapte, a stat telefonul cuminte, pe o culme era, fix pe o culme, cu fața în jos. Era atât de bine pus și atât de în afara traseului, că și dacă ar fi trecut oameni, nu l-ar fi văzut nimeni, niciodată. Cred că rămânea telefonul acolo ani de zile, efectiv. Funny a fost că a trebui să dau zoom, să vedem unghiul din care a fost făcută poza, ca să ne dăm seama pe unde am stat, că nu ai cum să îți dai seama de un munte, între ce stânci ai stat, cauți acul în carul cu fân. Am luat fiecare loc la puricat și am comparat pozele. A fost funny că l-am găsit.

Eu plec cu câte două telefoane la mine. Cu unul fac poze și filmez mai mult, iar pe celălalt îl folosesc ca pe un telefon și pierdusem unul, dar și celălalt era activ, că și cu celălalt făceam poze, adică lucram simultan pe două telefoane”, a mărturisit Delia.

Delia și Răzvan Munteanu sărbătoresc anul acesta 10 ani de mariaj / (Foto: Instagram @delia)

(CITEȘTE ȘI: Delia Matache dă ultima replică! Cum a răspuns jurata de la iUmor valului de critici)

Luciana Polite
Luciana Polite este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității din București. A urmat apoi studii universitare de masterat, „Modele de comunicare și relații publice”, în cadrul aceleiași universități. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un ... citește mai mult