La ce a dat cu piciorul Ana Morodan! Suma uriașă pe care Contesa Digitală o câștiga lunar

Publicat: 01/04/2023 | 14:26
Ana Morodan câștigă o avere din munca de pe internet/ Sursă foto: Captură Youtube

Supranumită Contesa Digitală, Ana Morodan a intrat mai mult decât și-ar fi dorit în vizorul opiniei publice, însă nu tocmai în cel mai plăcut mod. Din cauza ultimelor evenimete din viața ei, influencerița trece printr-o perioadă destul de dificilă și se pare că activitatea profesională va intra într-un con de umbră, cel puțin o perioadă. Ce se va alege de afecerile acesteia, dar și ce sume de bani încasa până acum, de fapt.

Ana Morodan are probleme cu legea, după ce a fost prinsă la volan sub influența alcoolului și a substanțelor interzise. Se pare că supranumita Contesa Digitală trăiește pe ”picior mare”, însă nu se știe cât va mai dura această prosperitate financiară.

Câți bani câștiga Ana Morodan înainte de incidentul în care a fost implicată

Vezi și: CUM AU REACȚIONAT VEDETELE DIN SHOWBIZ DUPĂ CE S-A AFLAT CĂ ANA MORODAN S-A URCAT LA VOLAN SUB INFLUENȚA ALCOOLULUI ȘI ETNOBOTANICELOR

Potrivit propriilor declarații, în urmă cu ceva timp, influencerița câștiga peste 17.000 de euro pe lună, bani care, cel puțin la vremea respectivă, proveneau din ”job-ul” de influencer. Majoritatea încasărilor au venit din apariții TV, brandul de fashion personal, evenimente și consultanță.

„Fac în medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a dezvăluit Ana Morodan, pentru revistabiz.ro

O companie importantă i-a spus ”pas” Anei Morodan

Din primele informații, se pare că anumiți colaboratori ai Contesei au renunțat deja la viitoarele colaborări cu ea. O mare companie pentru care influencerița făcea reclamă, alături de alte vedete, s-ar fi dezis de asocierea cu Morodan. La o simplă căutate pe Google, pe site-ul companiei de tutun nu mai există nicio fotografie cu ea.

Vezi și: CÂT COSTĂ UN KILOGRAM DE DROB FĂCUT DE CĂTĂLIN SCĂRLĂTESCU. JURATUL DE LA CHEFI LA CUȚITE A DEZVĂLUIT REȚETA