Ce este „Trenul meu”, aplicația Infofer prin care poți să cauți și să cumperi bilete de tren

Publicat: 14/11/2022 | 10:08
Tren CFR Călători. Foto: Facebook

Din cauza prețurilor din ce în ce mai mari ale carburantului, tot mai multe persoane au tendința de a circula cu trenul, pentru a putea ajunge dintr-un oraș în altul. Din acest motiv, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, împreună cu alți oficiali, a implementat o aplicație InfoFer numită „Trenul meu” care să faciliteze cât mai mult călătoriile românilor cu acest mijloc de transport.

Deși aplicația InfoFer a apărut de foarte multă vreme, nu sunt mulți cei care au folosit-o, până în acest moment, deoarece, statul la coadă pentru bilete este o activitate de care nu se pot dezobișnui. În cele ce urmează vă prezentăm mai multe detalii despre aplicația „Trenul meu” ce te va ajuta să cauți trenul cu care vrei să călătorești, dar, și să îți achiziționezi un bilet.

VEZI ȘI: CFR A FĂCUT ANUNȚUL! TOȚI CĂLĂTORII CARE MERG CU TRENUL TREBUIE SĂ ȘTIE ASTA

Ce este aplicația „Trenul meu”, de la Infofer

Pe data de 24 iunie 2021, CFR Călători a pus la dispoziția clienților săi aplicația numită „Trenul meu”, menită să ofere o experiență cât mai bună tuturor celor care optează pentru o călătorie cu trenul. Momentan proiectul este disponibil numai pentru persoanele care folosesc telefoane mobile cu Android, însă, urmează ca și cei cu iOS să se poată bucura de această facilitate a celor de la CFR.

„Prin obiectivele propuse în cadrul Strategiei de Digitalizare a societății ne dorim să fim mai aproape de călătorii noștri, să extindem canalele de distribuție online, iar prin intermediul acestei aplicații cumpărarea biletelor să fie un proces accesibil.

Aplicația oferă o interfață intuitivă prin care utilizatorii au acces rapid la achiziționarea biletelor standard, dus-întors, dar și selectarea paturilor pentru vagoanele de dormit sau tip cușetă, adăugarea biletelor pentru animale de companie sau de bicicletă. Proiectul este orientat către clienți și vine în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora”, se arată în anunțul făcut pe site-ul oficial CFR Călători.

Aplicația poate fi descărcată de pe Magazin Play și este foarte ușor de folosit. Tot ceea ce trebuie să faceți este să vă creați un cont cu ajutorul unei adrese de e-mail valide, urmând să introduceți toate datele necesare.

Meniul aplicației „Trenul meu”, de la Infofer

CITEȘTE ȘI: IREAL! CÂT TE COSTA SĂ MERGI 149 DE KILOMETRI CU TRENUL, DACĂ AI BICICLETA CU TINE. FOTO

Ce poți face cu aplicația „Trenul meu”

O primă informație pe care călătorii o primesc în momentul în care ajung să descarce această aplicație este cea legată de actualizările pe care toți operatorii le fac o singură dată pe an, în luna decembrie mai exact. Atunci prețurile, rutele și orarul trenurilor se pot modifica.

Un avantaj considerabil pe care îl poți avea în momentul în care deții „Trenul meu” în telefon este că ai scăpat de cozile infernale de la casele de bilete. Cu o simplă tastare pe ecran poți vedea în timp util cea mai bună rută până la destinația ta și îți poți achiziționa pe loc biletul, urmând să îl poți modifica sau anula oricând.

Cei care au gândit aplicația au introdus posibilitatea ca viitorii clienți să își poată rezerva locurile în cușetă sau în vagoanele dotate cu paturi. În momentul în care ai descărcat pentru prima dată traseul rutei e care o urmezi, vei putea să îl consulți oricând, fără a mai fi nevoie de o conexiune la internet.

Așa cum era de așteptat, aplicația InfoFer te poate ajuta să vezi în timp real locul în care se află trenul cu care urmează să călătorești, motiv pentru care vei putea preveni o situație în care nu știi câte minute de întârziere are acesta. În cazul în care nu știi care este stația la care trebuie să cobori, aplicația are o funcție în limba română sau în limba engleză care te va atenționa dinainte care este punctul în care trebuie să ajungi.

NU RATA: ANUNȚUL FĂCUT DE MINISTRUL TRANSPORTURILOR! CE MĂSURI S-AU LUAT ÎN PRIVINȚA CĂLĂTORIILOR CU TRENUL

Alte lucruri pe care ți le oferă aplicația „Trenul meu”, potrivit informațiilor puse la dispoziție de sursa menționată anterior:

  • Sugerează, în baza istoricului de bilete cumpărate, locațiile de plecare /sosire pentru următoarea călătorie a utilizatorului;
  • Prezintă în pagina comenzii, prin intermediul unui buton direct, schița vagonului în care se află locurile înscrise pe bilet;
  • Afișează în timp real panoul de „Sosiri”/„Plecări”;
  • Toți operatorii (inclusiv cei privați) sunt prezentați în aceeași interfață.
Valentina Ene
Valentina Ene a ales să lucreze în presă din anul 2019, dar a cochetat cu lumea mondenă încă din liceu. Pasionată de showbiz, dar și de actualitate, s-a alăturat site-ului CANCAN.RO pentru a putea acoperi o paletă cât mai largă de subiecte. Valentina Ene este redactor la site-ul CANCAN.RO, ... citește mai mult