Zboruri anulate pentru români! Ce curse au fost suspendate

Publicat: 21/07/2020 | 12:55

În contextul pandemiei de coronavirus, o companie aeriană din România și-a anulat zborurile către alte țări până pe 31 iulie.

Wizz Air a anunțat că a suspendat zborurile spre Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite, din cauza restricţiilor de călătorie impuse de autorităţile române. De asemenea, din cauza restricţiilor impuse de Austria, şi această destinaţie are zborurile anulate.

Dacă autorităţile nu vor decide prelungirea restricţiilor, măsura va fi valabilă până pe 31 iulie. (CITEȘTE ȘI: ANDREEA ESCA A CONFIRMAT DEZVĂLUIRILE EXCLUSIVE CANCAN.RO! VEDETA PRO TV A RECUNOSCUT CĂ A AVUT COVID-19 ȘI CĂ STAREA SOȚULUI EI A FOST EXTREM DE GRAVĂ)

Pasagerii vor aștepta mai mult pentru rambursarea banilor

Cei care și-au cumpărat deja bilete pentru această perioadă vor primi automat în contul lor de client Wizz 120% din valoarea lor. Vor putea folosi fondurile în următoarele 24 de ore pentru a-și rezerva bilete pentru altă perioadă sau pentru a plăti alte servicii Wizz, potrivit a1.ro.

Cei care își doresc rambursarea banilor vor trebui să aştepte mai mult până transferul va fi realizat. (VEZI ȘI: AU CÂȘTIGAT MILIOANE DE EURO DIN TELEVIZIUNE, DAR ACUM HUIDU ȘI GĂINUȘĂ FAC EFORTURI PENTRU A SE MENȚINE PE LINIA DE PLUTIRE)

„Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele”, se arată în comunicatul Wizz Air.