Acasă » Știri » Pepco, anunț important. Clienții așteptau cu nerăbdare să se întâmple asta

Pepco, anunț important. Clienții așteptau cu nerăbdare să se întâmple asta

De: Cristina Cruceru 10/12/2024 | 09:10
Pepco, anunț important. Clienții așteptau cu nerăbdare să se întâmple asta
Magazin Pepco / Foto: Profimedia

Pepco se numără printre magazinele favorite ale românilor, care dau buzna în locațiile retailerului pentru cumpărături de tot felul. În perioada sărbătorilor de iarnă, magazinele sunt pline de clienți, care se află în căutarea cadourilor. Prețurile sunt avantajoase, pentru toate buzunarele, iar produsele variază la raft. Chiar și așa, nu în toate orașele din România există un magazin Pepco. Ce planuri de viitor au reprezentanții companiei? Vestea îi va bucura, cu siguranță, pe români!

Magazinele Pepco se numără printre preferatele românilor, datorită prețurilor mici de la raft și a produselor de calitate. Este locația perfectă de unde poți cumpăra cadouri pentru oricine, fie că e vorba de un adult sau un copil. Prețurile sunt pentru orice buzunar, iar produsele variază la raft. Mulți sunt cei care-și achiziționează diverse articole din aceste locații.

Ce variantă de bun augur au luat în calcul șefii Pepco pentru clienții lor

Din păcate, magazinele Pepco nu se găsesc în fiecare oraș din țară. Cei care nu dispun de o locație Pepco la ei în zonă s-au gândit de multe ori la varianta comenzilor online. Se pare că la această opțiune s-au gândit și reprezentanții companiei, care au recunoscut că au luat în calcul extinderea în mediul online. Doar că, momentan, această opțiune rămâne la stadiul de plan până vor fi găsite cele mai eficiente metode.

CITEȘTE ȘI: Produsul de la Pepco a fost retras de pe piață. Mare atenție: pericol pentru sănătate

“Nu ne-am hotărât încă, dar suntem în faza de testare. Pentru noi, este important să găsim un model sustenabil care să nu dezamăgească clienții. Dacă vom implementa un sistem de click-and-collect sau vom livra la domiciliu, trebuie să fie foarte bine pus la punct. De exemplu, avem provocări legate de stocuri: dacă avem 10 bucăți dintr-un produs, acestea pot dispărea rapid din magazin fizic înainte ca sistemul să înregistreze o comandă online”, a transmis Bogdan Grigoriu, director regional de operațiuni, notează retail.ro.

CITEȘTE ȘI: UN ROMÂN A VRUT SĂ DEA ÎNAPOI PEPENELE NECOPT CUMPĂRAT DE LA KAUFLAND. NU I-A VENIT SĂ CREADĂ CE RĂSPUNS A PRIMIT

Directorul regional a explicat faptul că este important să existe un model definit, iar totul să fie luat în calcul, pentru ca vânzările din prezent să nu fie afectate. Momentan, nu există un termen stabilit pentru serviciul online.

“Dacă nu implementezi corect, riști să pierzi încrederea clienților. Noi explorăm opțiuni care să aducă valoare fără a afecta vânzările actuale”, a mai spus acesta.

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×