Ce se întâmplă, de fapt, la magazinele Mega Image în intervalul orar 11:00 – 13:00. Oficialii companiei au făcut recent anunțul pe site-ul oficial

Autor:
Publicat: 30/03/2020 | 19:07
Ce se întâmplă, de fapt, la magazinele Mega Image în intervalul orar 11:00 – 13:00. Oficialii companiei au făcut recent anunțul pe site-ul oficial

Lanțul de magazine Mega Image a anunțat că de luni va face anumite modificări menite să protejeze și mai eficient clienții și angajații magazinelor de noul coronavirus.

Anunțul a fost făcut acum puțin timp pe site-ul oficial al lanțului de magazine. Iată ce transmit aceștia:

„Pentru a preveni răspândirea COVID-19, am implementat mai multe măsuri și urmărim în continuare evoluția evenimentelor pentru a aplica noi soluții ca să fim în siguranță.

Instalarea de panouri în magazine

În aceste zile, mai mult decât oricând, e important să facem din siguranță și prevenție prioritatea numărul 1 pentru noi toți.

Când distanța socială este o măsură preventivă, noi, în retail, avem o mare provocare: să facem scut de protecție împotriva COVID-19 și să rămânem în continuare un loc sigur pentru cumpărături.

Alături de măsurile suplimentare de siguranță pe care le-am implementat deja, căutăm permanent soluții noi pentru colegii noștri din prima linie, pentru toți clienții și pentru întreaga comunitate.

Pentru a rămâne în continuare împreună în siguranță, în această perioadă, în toate magazinele noastre instalăm panouri transparente la casele de marcat, care vor fi un scut de protecție pentru COVID-19. Împreună, reușim să prevenim.

Noul program de funcționare

Pentru mai multă siguranță în magazine, am luat măsuri suplimentare de prevenție: noul program de funcționare în toate magazinele noastre, atât Mega Image, cât și Shop&Go, este între orele 08:00 – 21:00.

Acest program ne va permite să pregătim mai bine magazinul înainte de deschidere, pentru dezinfectare, igienizare și pentru aprovizionare.

Mai mult, dacă va fi necesar, pentru a evita aglomerarea, vom permite accesul unui număr limitat de persoane. Echipele din magazin vor coordona direct toate aceste acțiuni. Le mulțumim încă o dată pentru eforturile uriașe din această perioadă!

Dezinfectare rapidă

Dezinfectăm și igienizăm din oră în oră toate suprafețele și obiectele comune din magazine care sunt folosite foarte des. Din grijă pentru fiecare, vă recomandăm după ce faceți cumpărăturile utilizarea gelului dezinfectant disponibil gratuit în fiecare magazin.

În același timp, toți colegii noștri din magazine au acces gratuit la soluții de dezinfectare.

Evitarea contactului direct

Pentru a evita mai mult contactul direct cu obiecte sau între persoane în magazine, vă recomandăm să păstrați o distanță de cel puțin un metru față de persoanele din apropiere și să folosiți mai des plata cu cardul bancar sau cu telefonul.

E important să nu aglomerăm magazinele în această perioadă, prin urmare vă sfătuim să desemnați doar o persoană din familie să facă cumpărăturile.

Pentru că trecem printr-o perioadă cu o cerere mult mai mare, vă rugăm să cumpărați doar cantitatea de produse de care aveți nevoie pentru a nu provoca un dezechilibru în modul normal de funcționare, de la întârzieri în readucerea produselor la raft, la clienți care nu mai au acces la anumite produse.

Vă asigurăm că stocurile de produse sunt suficiente și facem aprovizionarea continuu în magazine.

Pentru mai multă siguranță la raioanele cu o expunere mare la risc, am luat măsuri suplimentare de prevenție, astfel: măslinele de la vitrinele de autoservire se vând doar în caserole preambalate și precântărite; fiecare produs de panificație sau patiserie vor fi ambalat individual în pungă de hârtie; vitrina cu mâncare gata pregătită va fi temporar închisă.

Livrarea la domiciliu

Trecem printr-o perioadă foarte solicitată, prin urmare livrările pentru comenzile online pot avea întârzieri. Vă rugăm să înțelegeți că este peste ritmul obișnuit și facem toate eforturile să le rezolvăm cât mai repede posibil.

Pentru a rămâne în siguranță și în supermarketul online, am eliminat plata cu cash, la livrare. Acum, toate comenzile online pot fi plătite mai sigur doar cu cardul. Clienții care sunt în situația de autoizolare trebuie să comunice curierului înainte de livrare, iar coletul va fi lăsat la ușă, pentru a evita contactul direct.

Tot ca măsură de prevenție, am redus numărul de puncte de pick-up pentru ridicarea comenzilor online, într-un interval orar limitat.

Mesaj de încurajare

Cu toate aceste măsuri, ceea ce este cel mai important este că suntem cu toții împreună și contăm unii pe alții. Este o perioadă care ne-a scos din confortul și ritmul zilelor obișnuite și trebuie să rezistăm, să ne uităm la soluții și să respectăm reguli simple de siguranță.

Noi le mulțumim și le suntem aproape tuturor colegilor noștri care muncesc și fac eforturi pentru ca fiecare magazin să rămână un loc sigur pentru cumpărături, să fie aprovizionat de mai multe ori pe zi, într-un ritm mult mai rapid, să fie curat și igienizat, din grijă pentru noi toți.

Și vă mulțumim în numele întregii echipe pentru înțelegere și solidaritate.
Reușim împreună!”