Epidemia de coronavirus l-a îmbogățit cu 4 miliarde de dolari! Cine este omul de afaceri care a reușit această performanță

Autor: A. D.
Publicat: 01/04/2020 | 16:53
Epidemia de coronavirus l-a îmbogățit cu 4 miliarde de dolari! Cine este omul de afaceri care a reușit această performanță

Dacă în majoritate cazurilor criza provocată de epidemia de coronavirus a adus scăderi salariale și pierderi financiare mari, lucrurile au stat total diferit pentru un om de afaceri din China. Acesta este fondatorul unei aplicații online, care i-a adus 4 miliarde de dolari de la izbucnirea crizei de coronavirus.

Omul de afaceri din China a realizat o aplicație, Zoom Video Communication, care poate fi folosită de 100 de utilizatori simultan. Cum în ultima perioadă nevoia comunicării online a crescut considerabil, la fel a crescut și numărul persoanelor care au descărcat aplicația.

Într-o singură zi, pe 23 martie aplicația a fost descărcată de 2,13 milioane de ori în întreaga lume, potrivit The Guardian. (CITEȘTE ȘI: CORONAVIRUS. BILANȚUL TRAGIC AL DECESELOR DIN ROMÂNIA A AJUNS LA 85. CÂȚI ANI AVEAU ULTIMELE VICTIME)

Compania care a lansat aplicația, Zoom Video Communication, a avut câștiguri uriașe. De la 70 de dolari pe acțiune, înainte de apariția crizei provocate de coronavirus, s-a ajuns la 150 de dolari pe acțiune, luni. (VEZI ȘI: PERICOL DE FOCAR CU NOUL CORONAVIRUS ÎN BAIA MARE! O FEMEIE DE AFACERI INFECTATĂ CU COVID-19 A MINȚIT CADRELE MEDICALE CĂ NU A FOST PLECATĂ ÎN STRĂINĂTATE)

Astfel, fondatorul și directorul executiv, Eric Yuan, a devenit unul dintre cei mai bogați oameni din lume. Valoarea de piață a companiei este acum de 42 de miliarde de dolari. Averea omului de afaceri aproape că s-a dublat: de la 4 miliarde de dolari, înainte de coronavirus, la 7,9 miliarde de dolari.

Fenomenul pare să nu se oprească aici, aplicație este în continuare descărcată de către o mulțime de utilizatori.  Însă,  în ciuda popularității în creștere, Zoom este criticată pentru că nu asigură nivelul de securitate pe care îl promite și pentru că folosește informații, precum video-uri și transcrieri ale conversațiilor, în scop promoțional, scrie The Verge.

Citește și...