Dacia continuă să evolueze și să facă schimbări considerabile și la nivelul aspectului! Românii și nu numai pot vedea primele imagini cu noul Duster care este pe cale să apară în anul 2024. Compania face tot posibilul să se adapteze după preferințele oamenilor și să se reinventeze. Mașina va circula pe șoselele de la noi de anul viitor și va arăta într-un mare fel!
Dacia urmează să scoată pe piață un nou model Duster. Toate detaliile tehnice au fost puse la punct, la fel și cele referitoare la aspectul autoturismului. Mulți iubitori ai acestei mașini sunt curioși să vadă primele imagini cu noul model care va circula pe șoselele din România începând cu anul 2024. Platforma CMF-B a fost preluată și pe noul model, același care este asamblat și pe actualul Jogger. Dusterul cel nou va avea sisteme de propulsie mild hybrid și chiar full hybrid.
Noua generație a SUV-ului de la Mioveni se pregătește să intre în cea de-a 3-a generație. Mașina va fi produsă tot în fabrica din județul Argeș, la fel ca modelul Bigster, care își va face apariția în 2025. Aspectul noului Duster va fi asemănător cu cel al fratelui mai mare, Bigster. Designul va fi unul nou, iar autoturismul pare mai mare decât modelul vechi. Portierele din spate nu au mânere, ceea ce fac ca mașina să aibă un aspect sportiv. Noul Duster va fi prezentat la sfârșitul acestui an, urmând să apară pe drumurile de la noi, de anul următor.
CITEȘTE ȘI: NOUL MODEL DE LA DACIA VA ELIMINA DUSTER DIN PREFERINȚELE ROMÂNILOR. CÂND APARE PE PIAȚĂ DACIA BIGSTER
Dacia va scoate pe piață un alt model Dacia: Bigster, care va fi noua „stea” a companiei. Va apărea pe piața românească în anul 2025. Este vorba de un autoturism de segment C, fiind mai mare decât un Duster. Pentru ca în anul 2025 să-l poată asambla și lansa, anul de „foc” va fi 2024 – atunci, uzina din Mioveni va trebui să producă linia.
„La începutul lui 2025 vom lansa Bigster, o mașină de segment C, mai mare decât Duster. Evident, pentru a putea să fim gata pentru asamblarea acestuia în 2025 trebuie să lucrăm mult anul viitor. Asta e o mare provocare. Modelul a ajuns deja în România, la centrul de design și, mai departe, la centrul tehnic de la Titu”, a precizat șeful mărcii Dacia din România.