Acasă » Știri » NU E BANC! Câți euro a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton din Milano pe 3 cafele, mâncare și desert

NU E BANC! Câți euro a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton din Milano pe 3 cafele, mâncare și desert

De: Anca Chihaie 27/04/2025 | 17:45
Foto: TikTok

Un român aflat recent la Milano a vrut să testeze noua cafenea Louis Vuitton, deschisă în inima orașului. Experiența luxoasă a venit însă și cu o notă de plată pe măsură: pentru trei cafele, mâncare și desert. 

Milano, orașul modei și al rafinamentului, găzduiește acum și una dintre cele mai exclusiviste cafenele din lume: cafeneaua Louis Vuitton. Un loc unde luxul nu se regăsește doar în vitrinele cu haine sau genți de mii de euro, ci și în farfurie sau în ceașca de cafea. Românul a dorit să experimenteze această atmosferă unică și a decis să ia masa aici.

Câți euro a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton

Mai exact, din bonul pe care l-a postat, reiese că un cappuccino a costat 7 euro, la fel și un latte macchiato. Felul principal, niște paste rafinate „Spaghetti e Gamberi Viola”, a fost 54 de euro. Deserturile, Mono Tiramisu și Mono Charlotte, au fost 16 euro fiecare. Cafeneaua, parte din complexul de lux Louis Vuitton din Milano, promite o experiență gourmet într-un decor sofisticat, iar prețurile reflectă nu doar calitatea preparatelor, ci și prestigiul brandului.

Experiența de a consuma un simplu cappuccino într-un loc atât de exclusivist cum este cafeneaua Louis Vuitton nu este doar despre gust, ci mai ales despre context, atmosferă și imagine. Brandul creează o experiență completă: de la decorul rafinat și până la farfuriile atent lucrate, fiecare detaliu vorbește despre lux. Este o invitație de a trăi pentru câteva clipe în lumea selectă a modei și designului.

Foto: TikTok

De altfel, asocierea dintre gastronomie și brandurile de lux nu este nouă. Tot mai multe case de modă sau mărci de renume își extind universul în domenii neașteptate: cafenele, restaurante, chiar hoteluri. Prin astfel de inițiative, ele nu vând doar produse, ci și un stil de viață. Iar clienții sunt gata să plătească pentru a fi parte, fie și temporar, din această lume.

Citește și: Acest tânăr a comandat o omletă în restaurantul lui Dani Oțil. Când a venit nota de plată, a crezut că este o eroare

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×