America Express se numără printre emisiunile de succes de la noi din țară, însă noul sezon a adus multe schimbări legate de audiențe. Nouă echipe de vedete au plecat în aventura vieții lor peste Ocean, să lupte pentru premiul cel mare în competiția fenomen de la Antena 1. Chiar dacă, telespectatorii stau cu sufletul la gură în fața televizorului atunci când este difuzată producția Monei Segall, iată că numărul lor nu ar fi la fel de mare ca-n sezoanele trecute. Se pare că Pro TV i-a luat fața Antenei!
Audiențele din săptămâna 23-29 octombrie au arătat clar care a fost emisiunea favorită a românilor. Deși mulți se așteptau că ar fi fost vorba despre America Express, ținând cont de succesul competiției în anii trecuți, iată că lucrurile nu au stat chiar așa. Cea mai urmărită ediție din primele cinci nu a depășit milionul de români. S-a apropiat, ce-i drept, însă nu a fost de ajuns să înscrie o audiență foarte bună. S-a clasat abia pe locul 10, după alte emisiuni precum Vocea României, Visuri la cheie, Lia sau Săriţi de pe fix. Chiar și după noul serial de la Antena 1, Bravo, tată.
Cel mai urmărit episod de la America Express a fost privit de 990.000 de români pe post (locul 10 în topul emisiunilor). Dacă vorbim de cea mai puțin urmărită ediție, aceasta a fost urmărită de până în 800.000 de români pe post. Las Fierbinți a fost difuzat de trei ori în săptămâna precizată și de trei ori a fost cel mai urmărit la nivel național. Între 1,7 şi 1,8 milioane de români au stat cu ochii lipiți de micile ecrane la fiecare episod. Serialul de la Pro TV a fost urmat la audiențe naționale de Vocea României (1,3 milioane) şi Visuri la cheie (cu 1,2 milioane).
Dacă vorbim de audiențele la nivel urban, atunci bătălia se dă între serialul Las Fierbinți și emisiunea Vocea României, ambele de la Pro TV. Cel mai urmărit rămâne însă Las Fierbinți și la această categorie. America Express a prins bine la publicul urban, patru din cele cinci difuzări sunt în top zece, având cifre în jur de 600.000 de telespectatori, scrie Pagina de Media.
Legat de publicul comercial, Las Fierbinți rămâne în top și aici. Circa 400.000 de oameni s-au uitat la episodul de joia trecută. America Express a avut o ediție cu aproape 350.000 de telespectatori pe acest segment.