O noua dezvaluire NASA: Extraterestrii pot exista! Vezi aici unde!

m.cancan.ro
Cercetatorii de la NASA vor anunta joi ca au descoperit bacterii care traiesc in arsenic, un element despre care se credea ca este prea toxic pentru a sustine viata.

Descoperirea oamenilor de stiinta sustine ipoteza ca viata ar putea exista pe alte planete care nu au fosfor in atmosfera, considerat vital pentru inceputul vietii.

Geobiologul Dr. Felisa Wolfe-Simon a facut descoperirea in timpul a doi ani de cercetare a Lacului Mono, din Parcul National Yosemite, California. Locatia respectiva are una dintre cele mai mare concentratii naturale de arsenic de pe Pamant.

Ea va explica descoperirea alaturi de alti cercetatori de la NASA, printre care si ecologistul James Elser, care va vorbi despre posibilitatea de a gasi extraterestri pe alte planete. La conferinta vor participa si cercetatorii care cauta viata pe Marte si pe luna lui Saturn, Titan.

"Daca aceste organisme folosesc arsenicul in metabolismul lor, demonstreaza ca exista forme de viata despre care nu stiam nimic", a declarat pentru The Sun. astrobiologul dr. Lewis Dartnell, de la Centrul pentru Stiinte Planetare din Londra.

Anuntul este insa dezamagitor pentru cei care sperau ca NASA va anunta ca a gasit viata pe alte planete.

vezi comentariile
Alte CANCAN-uri tari
Bianca Dragusanu
adelina pestritu Intalnire de gradul zero intre fosta iubita inselata a lui Speak si "amanta" devenita actuala iubita, Adelina!
marian darta O celebra vedeta TV a ajuns de nerecunoscut din cauza cancerului: poarta peruca si s-a ingrasat 30 kg. “Ma simt ca un cadavru viu”
Top articole
Citite
Comentate
sbg

A aparut un nou tip de sex: karezza! Ce inseamna si de ce vrea toata lumea sa il incerce

A aparut o noua practica sexuala, ce castiga tot mai mult teren in randul cuplurilor care vor sa rea
Comentarii
Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.cancan.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume Mesaj