O noua dezvaluire NASA: Extraterestrii pot exista! Vezi aici unde!

m.cancan.ro
Cercetatorii de la NASA vor anunta joi ca au descoperit bacterii care traiesc in arsenic, un element despre care se credea ca este prea toxic pentru a sustine viata.

Descoperirea oamenilor de stiinta sustine ipoteza ca viata ar putea exista pe alte planete care nu au fosfor in atmosfera, considerat vital pentru inceputul vietii.

Geobiologul Dr. Felisa Wolfe-Simon a facut descoperirea in timpul a doi ani de cercetare a Lacului Mono, din Parcul National Yosemite, California. Locatia respectiva are una dintre cele mai mare concentratii naturale de arsenic de pe Pamant.

Ea va explica descoperirea alaturi de alti cercetatori de la NASA, printre care si ecologistul James Elser, care va vorbi despre posibilitatea de a gasi extraterestri pe alte planete. La conferinta vor participa si cercetatorii care cauta viata pe Marte si pe luna lui Saturn, Titan.

"Daca aceste organisme folosesc arsenicul in metabolismul lor, demonstreaza ca exista forme de viata despre care nu stiam nimic", a declarat pentru The Sun. astrobiologul dr. Lewis Dartnell, de la Centrul pentru Stiinte Planetare din Londra.

Anuntul este insa dezamagitor pentru cei care sperau ca NASA va anunta ca a gasit viata pe alte planete.

vezi comentariile
Alte CANCAN-uri tari
Razvan Simion captura
Mihai Nesu principala "Esti o Iudă!"Tradarea lui Gigi care i-a lasat cel mai amar gust lui Mihaita Nesu! Cum l-a umilit inainte sa plece de la Steaua!
principala Blestem incredibil pentru un preot din Pitesti! I-a citit prohodul unui motociclist, iar apoi a murit el intr-un accident de motor
Top articole
Citite
Comentate
sbg

"La 14 ani mi-am pierdut virginitatea si eram dependenta de droguri". Dezvaluirea SOC facuta de una dintre cele mai dorite femei

Si-a exprimat regretul pentru viata sexuala inceputa prea curand si pentru ca la numai 14 ani era de
Comentarii
Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.cancan.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume Mesaj