O noua dezvaluire NASA: Extraterestrii pot exista! Vezi aici unde!

m.cancan.ro
Cercetatorii de la NASA vor anunta joi ca au descoperit bacterii care traiesc in arsenic, un element despre care se credea ca este prea toxic pentru a sustine viata.

Descoperirea oamenilor de stiinta sustine ipoteza ca viata ar putea exista pe alte planete care nu au fosfor in atmosfera, considerat vital pentru inceputul vietii.

Geobiologul Dr. Felisa Wolfe-Simon a facut descoperirea in timpul a doi ani de cercetare a Lacului Mono, din Parcul National Yosemite, California. Locatia respectiva are una dintre cele mai mare concentratii naturale de arsenic de pe Pamant.

Ea va explica descoperirea alaturi de alti cercetatori de la NASA, printre care si ecologistul James Elser, care va vorbi despre posibilitatea de a gasi extraterestri pe alte planete. La conferinta vor participa si cercetatorii care cauta viata pe Marte si pe luna lui Saturn, Titan.

"Daca aceste organisme folosesc arsenicul in metabolismul lor, demonstreaza ca exista forme de viata despre care nu stiam nimic", a declarat pentru The Sun. astrobiologul dr. Lewis Dartnell, de la Centrul pentru Stiinte Planetare din Londra.

Anuntul este insa dezamagitor pentru cei care sperau ca NASA va anunta ca a gasit viata pe alte planete.

vezi comentariile
Alte CANCAN-uri tari
Mihai Nesu principala
cazan Si-a parasit iubita pentru alta? Il mai tii minte pe Laurentiu Cazan? Cum a ajuns sa arate solistul care a facut istorie in muzica
principala BOMBA in Petrosani! El este baiatul secret al lui Nicolae Guta! Arata identic cu manelistul, iar vocea este la fel!
Top articole
Citite
Comentate
ter

Isi desfiinteaza fosta iubita, dupa despartire: "Tocmai am scapat de o nebuna! Era o nebuna!"

O desfiinteaza pe fosta partenera in cel mai recent single, spunand: "Tocmai am scapat de o neb
Comentarii
Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.cancan.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume Mesaj