O noua dezvaluire NASA: Extraterestrii pot exista! Vezi aici unde!

m.cancan.ro
Cercetatorii de la NASA vor anunta joi ca au descoperit bacterii care traiesc in arsenic, un element despre care se credea ca este prea toxic pentru a sustine viata.

Descoperirea oamenilor de stiinta sustine ipoteza ca viata ar putea exista pe alte planete care nu au fosfor in atmosfera, considerat vital pentru inceputul vietii.

Geobiologul Dr. Felisa Wolfe-Simon a facut descoperirea in timpul a doi ani de cercetare a Lacului Mono, din Parcul National Yosemite, California. Locatia respectiva are una dintre cele mai mare concentratii naturale de arsenic de pe Pamant.

Ea va explica descoperirea alaturi de alti cercetatori de la NASA, printre care si ecologistul James Elser, care va vorbi despre posibilitatea de a gasi extraterestri pe alte planete. La conferinta vor participa si cercetatorii care cauta viata pe Marte si pe luna lui Saturn, Titan.

"Daca aceste organisme folosesc arsenicul in metabolismul lor, demonstreaza ca exista forme de viata despre care nu stiam nimic", a declarat pentru The Sun. astrobiologul dr. Lewis Dartnell, de la Centrul pentru Stiinte Planetare din Londra.

Anuntul este insa dezamagitor pentru cei care sperau ca NASA va anunta ca a gasit viata pe alte planete.

vezi comentariile
Alte CANCAN-uri tari
Maria Basescu
serban huidu Adevarul despre Huidu! Ce nu s-a spus niciodata despre prezentatorul TV: punctul lui slab este... Vezi ce il sensibilizeaza!
Vica Blochina Impacare epocala in pragul Pastelui? Vica l-a iertat deja pe Piturca: "Il iubesc si il doresc in viata mea in orice moment"
Top articole
Citite
Comentate
fsd

Baiatul rau din "Fast and Furious" are o iubita care nu apare asa des. Cum arata cea care i-a cucerit inima lui Vin Diesel

Vin Diesel este un barbat de temut, dar doar pe platoul de filmare. In viata de zi cu zi, acesta se

"CE BUNA ESTI!" A aparut imbracata ASA si imediat a inceput scandalul

► In numele lui PIRLO! Benfica Juventus, joi 22:00, in direct Sport.ro si Voyo.ro!
Comentarii
Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.cancan.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume Mesaj