O înfluenceriță de 24 de ani a murit subit din cauza unei boli ciudate. Tânăra era cunoscută în mediul online datorită conținutului său ciudat și controversat pe care îl distribuia. Mai exact, se filma în timp ce mânca produse de machiaj, precum ruj, far de obraz, măști de față etc.
Guava Shuishui, o influenceriță taiwaneză din domeniul frumuseții, a devenit cunoscută pentru faptul că își mânca produsele de machiaj pe măsură ce le testa. Conform traducerii în limba engleză a unei postări distribuite pe contul său de social media, creatoarea de conținut a murit la 24 mai din cauza unei „boli subite”.
Influențatorul popular a câștigat adepți datorită videoclipurilor sale „mukbang”, cu urmăritori dedicați care o urmăresc cu nerăbdare cum mănâncă produse precum ruj, fard de obraz, măști de față și tampoane de bumbac. Mukbang este o formă de conținut care presupune ca utilizatorul să mănânce în fața camerei.
În videoclipurile sale, Guava testa produsul și apoi îl gusta. Ea le cerea adesea urmăritorilor să îi sugereze produse pe care să le încerce. Cauza exactă a decesului tinerei de 24 de ani este necunoscută, familia ei făcând o declarație prin intermediul Instagramului.
„Deși această călătorie a venit brusc, Shuishui a rezistat în fiecare moment dificil așa cum a fost întotdeauna – muncitoare, serioasă și strălucitoare. Mulțumesc tuturor celor care au apreciat, au lăsat un mesaj și au râs cu ea, și vă mulțumesc pentru dragostea și sprijinul vostru.
Ea le păstrează cu adevărat în inima ei și le prețuiește foarte mult. Guava Shuishui pur și simplu continuă să strălucească într-un loc diferit.Când ne vom întâlni din nou într-o zi, ea ar trebui să facă unboxing pentru îngeri” se arată în postarea care îi anunță decesul.

Într-un videoclip popular de la sfârșitul anului 2024, pe care l-a încărcat pe pagina sa, influencerul a folosit un fard de obraz gelatinos înainte de a înfige o furculiță în recipient și de a scoate întregul produs pentru a lua o mușcătură.
În descrierea imaginilor, ea a recunoscut că mâncatul produselor de frumusețe este „controversat”, atrăgând atenția la faptul că cei mici, copiii sub șase ani, nu au voie să urmărească conținutul ei. Unii dintre utilizatori au comentat la imaginile distribuite de tânără, fiind îngrijorați de exemplul pe care îl dă comunității sale, de posibilele efecte toxice ale produselor pe care le mănâncă.
Astea e ultima! Influencerița care a vopsit ouăle de Paște în vasul de toaletă