Acasă » Știri » Șefii Coca Cola au făcut anunțul uluitor. Oamenii sunt pregătiți să consume astfel de băutură în viitor

Șefii Coca Cola au făcut anunțul uluitor. Oamenii sunt pregătiți să consume astfel de băutură în viitor

De: Cristina Cruceru 06/01/2024 | 10:42
Șefii Coca Cola au făcut anunțul uluitor. Oamenii sunt pregătiți să consume astfel de băutură în viitor
Noua băutură Coca-Cola, realizată cu ajutorul AI / Foto: Pop Base, platforma X

Coca-Cola a lansat prima sa băutură creată cu ajutorul inteligenței artificiale! Compania americană a pus la punct, apoi a scos pe piață o ediție limitată a unei băuturi concepute datorită tehnologiei AI. Șefii firmei au intitulat-o Coca-Cola Y3000 și i-au făcut reclamă pe rețelele de socializare. Cum este descris gustul noului suc Coca-Cola?

Reprezentanții Coca-Cola făceau, de curând, un anunț important privind o nouă băutură. Compania din America a scos pe piață un suc creat cu ajutorul tehnologiei AI. Șefii firmei i-au pus numele Coca-Cola Y3000, apoi a început o reclamă în forță pe rețelele de socializare, în special pe platforma X. Acolo, patronii Coca-Cola au descris și gustul sucului nou: „prima aromă futuristă creată împreună cu inteligența umană și artificială”.

CITEȘTE ȘI: TU ȘTIAI ASTA? CÂT POT PRIMI ROMÂNII PE LUNĂ, DACĂ RECICLEAZĂ PET-URILE. MINISTRUL MEDIULUI A ANUNȚAT CĂ SISTEMUL SE LANSEAZĂ PE 30 NOIEMBRIE

CITEȘTE ȘI: CE ÎNSEAMNĂ NUMELE PEPSI, DE FAPT. VINE DE LA O BOALĂ!

Cum a fost realizată noua băutură Coca-Cola prin tehnologia AI

Noua ediție limitată a fost creată în două etape. Procesul a fost unul destul de lung și costisitor, pentru ca băutura să iasă atât de specială. Astfel, cercetătorii de la Coca-Cola au analizat aromele mult iubite și cumpărate de clienți, dar și tendințele de pe piață pentru a putea înțelege cum să pună la punct „aromele din viitor”, a povestit un reprezentant al companiei străine pentru presa străină.

Au fost sintetizate toate informațiile culese de către un sistem de inteligență artificială „pentru a ajuta la dezvoltarea profilelor aromelor și a perechilor acestora”. Așa a ieșit pe piață noua băutură Coca-Cola Y3000 concepută cu ajutorul AI. Coca-Cola a pus la dispoziție două variante ale acestei băuturi: cu zahăr și zero zahăr. Tot cu ajutorul AI, producătorul a realizat un design futurist, care are un logo pixelat și o cromatică aparte, în tonuri deschise, cu nuanțe de violet, roz și albastru.

Gama cea nouă vine la pachet și cu o linie vestimentară în același stil. Reprezentanții Coca-Cola au încheiat un parteneriat cu brandul Ambush pentru o colecție de haine care a fost lansată toamna trecută.

„Inspirați de atemporalitatea Coca-Cola, dorim să sărbătorim ideea tuturor despre cum ar putea arăta viitorul. Cu ajutorul tehnologiei AI, Coca-Cola Y3000 Zero Sugar imaginează care ar putea fi gustul unei Coca-Cola în viitor și introduce experiențe inovatoare pentru a explora viitorul”, era mesajul transmis de Oana Vlad, director de strategii globale în cadrul companiei americane, într-un comunicat de presă, notează spotmedia.ro

 

Tags:
Urmărește Cancan.ro pe Google News
×