Acasă » Regional » La pescuit cu Milionarul !

La pescuit cu Milionarul !

De: Cancan 30/06/2009 | 00:00

LEJER. La pescuit, milionarul a aparut imbracat destul de saracacios, iesind in evidenta doar prin bijuteriile de aur ASISTENTA. La negocierile pentru cumpararea masinii, Constandachi a fost insotit de un nepot si o femeie, el intervenind rar in discutie Iulian Constandachi vrea sa ridice o pensiune pe litoral

CANCAN continua azi dezvaluirile-bomba despre norocosul galatean care, in urma cu trei saptamani, a castigat 12 milioane de euro la Loto! Din ziarul nostru de ieri ati putut afla povestea incredibila a lui Iulian Constandachi (50 de ani), pe care paparazzii l-au descoperit intr-o statiune de pe malul marii. Azi vom publica pe ce anume a cheltuit barbatul primii bani din marele pot, dar si detaliile unei senzationale partide de pescuit la care Constandachi a fost insotit de unul dintre reporterii nostri sub acoperire! Adrian Artene Bogdan Galca Asa cum aratam ieri, Constandachi s-a retras intr-o pensiune de pe litoral. Nimeni n-ar fi putut banui ca un barbat cu parul carunt, subtirel, imbatranit inainte de vreme si care poarta, mai mereu, un maiou si budigai ieftini, ar fi dat lovitura la Loterie. Singurele „acareturi” care l-ar trada cat de cat ar fi lantul gros din aur de la gat, de care atarna o cruciulita, un ceas nu foarte scump si un ghiul (de asemenea din aur) cat o cireasa. Pana la urma, bijuterii totusi banale. Cum scriam in ziarul de ieri, pe parcursul a patru zile, reporterii nostri sub acoperire au locuit alaturi de milionar la etajul 1 al aceleiasi pensiuni. Constandachi stia despre noi ca suntem turisti in concediu, asa ca nu ne-a fost greu sa „socializam” cu el. Ba mai mult, intr-una dintre zile, milionarul ne-a invitat la o partida de pescuit. Stabilisem pentru joi, la ora 17.00, dar l-am asteptat degeaba pe terasa comuna a pensiunii. A aparut in jur de ora 19.30 si s-a scuzat spunand ca i-a fost rau si a dormit mai mult. Am reprogramat pescuitul pentru a doua zi, vineri, la ora 06.00. De aceasta data s-a tinut de cuvant. A aparut pe terasa la ora fixata cu doua undite: una pentru el si una pentru unul dintre reporterii nostri care urma sa-l insoteasca.

A dat 50.000 euro pe masina, desi n-are permis!

Iulian Constandachi se gandise la tot. Pentru ca nu aveam de unde sa luam rame ca momeala, galateanul (mare pescar, de altfel) a adus trei cabanosi. „Dam cu cabanos, ca trage…”, ne-a linistit el. In drum spre digul unde aveam sa aruncam unditele, am vorbit vrute si nevrute cu el. Asa am aflat ca viseaza sa-si deschida un restaurant, insa se teme ca, „pe criza, nu prea merge nimic”. Ne-a mai spus apoi ca, daca ar avea bani, si-ar cumpara un Mitsubishi Pajero. In paranteza fie spus, deja masina si-o comandase (desi nu are permis) cu o zi inainte de la reprezentanta din Constanta. In discutiile cu vanzatorii, el a insistat sa plateasca cash valoarea masinii, adica 42.000 de euro, plus TVA (adica 49.980 de euro). A avut pretentia ca masina sa fie bej, cu piele bej in interior si a acceptat sa-i fie livrata in zece zile.

Am mancat momeala

Revenind la partida de pescuit, am ajuns relativ repede la dig si ne-am intins unditele. Dezastru total. Aproape o ora, pluta a ramas incremenita in apa marii ca in ciment! Vazand ca nu e chip sa prindem, Iulian Constandachi a rupt in doua unul dintre cei trei cabanosi (pe care ii luasem drept momeala) si a impartit frateste cu reporterul nostru: „Macar sa mancam, daca tot nu merge. Parca pescuim in fantana!”. La intoarcerea spre pensiune, in jur de 08.00, ne-am oprit cateva minute la o carciuma si ne-a facut cinste cu o bere. Am vrut sa oferim si noi un rand, dar a refuzat politicos: „E suficient pentru ora asta (n.n. – 08.30 dimineata)!”. In zilele urmatoare, cat ne-am aflat in preajma lui, am mai descoperit ca, in afara masinii, Iulian Constandachi a mai facut o mare achizitie: si-a luat de la un cumnat un teren pe malul marii, pe care intentioneaza sa construiasca un hotel. In total, pana acum, Constandachi a cheltuit deja aproape 100.000 de euro. Oricat de direct am incercat insa sa aducem vorba in legatura cu aceste lucruri, miliul n-a mai putut fi „descusut”. Cand i-am zis ca e o mare afacere sa deschizi o pensiune in zona, el ne-a replicat sec: „O fi… cine stie…”. Una peste alta, povestea lui este incredibila. Reporterii nostri au gasit in trecutul lui si alte episoade uluitoare, despre care veti putea citi in numerele urmatoare.

Matusa lui a fost invatatoarea lui Ion Iliescu!

Pe Constandachi, norocul nu l-a ocolit in ultimii ani. Cu ceva timp inainte sa castige la Loto, el a primit mostenire un apartament in Bucuresti de la o matusa de aproape 85 de ani, care, in afara de Iulian, nu mai are pe nimeni pe lume. Batrana are o poveste tragica. A fost invatatoare, iar, printre elevii ei, s-a numarat (asa ne-a marturisit Constandachi) si fostul presedinte al Romaniei, Ion Iliescu. Matusa milionarului a avut un fiu (absolvent cu 10 de Arhitectura), dar acesta ar fi fost ucis de Securitate inainte de Revolutie. Trupul nu i-a fost gasit, fapt pentru care femeia crede si acum ca fiul ei traieste undeva in America. Batrana sustine ca, dupa ’89, a primit un telefon din SUA si ca o persoana i-a transmis ca baiatul e in viata. N-are azi nicio dovada in acest sens, dar n-a incetat sa spere ca, intr-o zi, isi va revedea copilul. Pana atunci, ea a trecut un apartament pe numele lui Constandachi.

Aflati in ziarul de maine Cine ar putea mosteni marele premiu?

CANCAN-ul de maine anunta o uriasa bomba de presa legata de acest subiect! Mai precis, reporterii nostri au descoperit cine este persoana secreta care ar putea sa puna mana pe cele 12 milioane de euro aflate, la aceasta ora, in conturile lui Iulian Constandachi. Nu este vorba de vreuna dintre cele patru surori ale milionarului si nici de nepotii lui, ci (atentie!) de o tanara care are in jur de 30 de ani!

Urmărește Cancan.ro pe Google News
Parteneri
Două ZODII vor fi favoritele astrelor în luna iunie. Nativii acestora vor fi extrem de împliniți luna viitoare
FOTO. I-a luat actriței din filmele pentru adulți un inel de logodnă de 1.000.000 de dolari și la câteva zile s-a despărțit de ea!
INCREDIBIL! Mădălina Ghenea a pozat ca NICIODATĂ, iar imaginile au scăpat pe net! Cum apare
Ce bust, ce posterioare! Divele sunt bine tare din cap până în picioare
Misterul cubului negru de la Mecca. Ce se află, de fapt, în Kaaba
Meteorologii Accuweather anunță o vară istorică în România! Nu s-a mai întâmplat așa ceva în ultimii ani. Cum va fi vremea pe litoral?
VIDEO „Vezi că te bat”. Miron Cozma s-a îmbrâncit cu liderul Asociației Victimelor Mineriadelor, după audierea la Parchet
O femeie a mărturisit cum i-a supraviețuit lui Casanova Killer, criminalul în serie care s-a lăudat că a ucis cel puțin 35 de oameni
Când intri pe autostradă, dai semnal STÂNGA sau DREAPTA? Ce semnale luminoase sunt impuse de lege
Care este singurul tip de carne complet interzis în România! Ce pățești dacă mănâci așa ceva
Breaking news despre Florin Piersic!
Tavi Colen, momentele cumplite prin care a trecut după pierderea mamei sale. Amintirile de neprețuit și lecțiile învățate de la familie. „Cred că părinții mei nu și-ar dori ca noi să suferim”
Mama lui Salman Khan rupe tăcerea despre Iulia Vântur! Ce relație există, de fapt, între româncă și actorul de la Bollywood. Acum e clar
ANIMAŢIE.
ANIMAŢIE. "Nu pot să vă spun ce am văzut, băiatul ardea". Trei prieteni, cursă nebună...
BANCUL ZILEI: - Bulă, cocoșul tău de ce nu cântă dimineața? - Pentru că este cocoș modern, Ștrulă!
BANCUL ZILEI: - Bulă, cocoșul tău de ce nu cântă dimineața? - Pentru că este...
Cele mai VULNERABILE cod-uri PIN. Riscuri mari pentru cei au ales aceste coduri
O PREDICȚIE extraordinară a lui EINSTEIN, tocmai a fost CONFIRMATĂ
Cum arată acum Irina Tănase, fosta iubită a lui Liviu Dragnea. S-a afișat într-o ipostază rară pe Instagram
Cinci zodii cu noroc la bani în iunie. Le așteaptă fericire și opulență
Județul din România care s-a depopulat masiv. Cu greu se mai găsesc candidații la primării
Devine ilegal în TOATĂ ROMÂNIA. NU se va mai putea face acest lucru sub NICIO FORMĂ
Tavi Colen, dezvăluiri incendiare despre idila cu Gabriela Cristea. ”Îmi pare rău”
Testul inedit ce-ți distruge computerul. Experimentul unui vlogger - VIDEO
Mandatul preşedintelui Zelenski expiră azi. De ce poate rămâne în continuare la conducerea Ucrainei, deşi alegerile sunt amânate
S-a dat ordin pentru toate MAGAZINELE din România. Noua regulă este absolut OBLIGATORIE
Ziua din vară când acești nativi dau lovitura. Cine își va schimba viața
Familia tinerei ucise în Sibiu, de iubitul drogat, mărturii CUTREMURĂTOARE: „Când am auzit, am căzut pe jos” / Mama fetei nu știa de relație
Fosta iubită a Prinţişorului Craiovei trăieşte clipe de senzaţie într-o vacanţă de lux: Pentru totdeauna îndrăgostită
Mesaje si felicitări de Sf. Constantin și Elena 2024 cu „La mulți ani”. Cele mai frumoase texte și imagini cu urări pentru 21 mai
Ei sunt cei trei tineri care au murit în cumplitul accident din Iași. George și Ionela se pregăteau să se căsătorească peste câteva zile
Iulia Vântur, apel disperat către fani: ”Vă rog! Fiecare minut contează”. Ce i s-a întâmplat vedetei
S-a lansat un nou post de televiziune! Este deja disponibil în rețeaua Digi
Cele două băuturi care îți îmbunătățesc starea de spirit. Este vorba de ceaiuri pe care le găsești oriunde