Amanunte socante, in cazul accidentului aviatic din Apuseni! Care era de fapt starea tehnica a avionului pilotat de Iovan

Publicat: 08/10/2014 | 11:02
Amanunte socante, in cazul accidentului aviatic din Apuseni! Care era de fapt starea tehnica a avionului pilotat de Iovan

La aproape 9 luni de la producerea accidentului din Muntii Apuseni, ies la iveala amanunte importante in ancheta. Se pare ca starea tehnica a avionului condus de Iovan nu era nici pe departe la standardele impuse.

Motoarele aparatului de zbor prabusit pe 20 ianuarie 2014 au fost duse la expertiza in America. Chiar si asa, se pare ca strainii nu prea au ce sa verifice, deoarece furtunurile de la alimentare erau legate cu sarma, potrivit fostului deputat de Alba, Corneliu Olar.

Accident Apuseni

„Este prima data cand aud ca se duc motoare la expertiza in America. Nu stiu insa ce vor expertiza americanii, pentru ca avionul prabusit avea, in loc de coliere, sarme. La alimentarea cu benzina, la furtune erau legate sarme. Au vazut toti salvatorii lucrul acesta. Era o sarma ordinara, o improvizatie. Si atunci nu stiu ce o sa le arate americanilor, sarma aia?!”, a declarat Corneliu Olar, in exclusivitate, pentru Ziarul Ring.

Accident Apuseni

CITESTE SI:

Semne dubioase la casa parasita a lui Adrian Iovan! Ce-a aparut la poarta i-a lasat pe toti cu gura cascata!

Sora Aurei Ion, in genunchi de durere! Inima ii este rupta in milioane de bucati, la opt luni de la comemorarea decesului!

Accident Apuseni

A fost reparat timp de un an

Tatal copilotului Razvan Petrescu sustine ca avionul in care a murit Adrian Iovan tocmai iesise de la reparatii.

Accident Apuseni

„Eu stiu ca avionul tocmai iesise de la reparatii, unde a stat vreun an de zile. Va spun eu, problema a fost ca acest avion avea un motor de generatie veche cu carburatoare care vibreaza, cum erau Daciile, iar motorul nu a facut fata conditiilor meteorologice nefavorabile. Avioanele astea, BN2, sunt facute in Marea Britanie, nu in SUA. Dupa aceea le-am preluat si noi si le faceam pe vremea lui Ceausescu la IRMA Bucuresti. Erau avioane de scoala pentru pregatirea pilotilor care treceau la transportul aerian. Avionul care s-a prabusit in Muntii Apuseni era fabricat prin anul 1974”, a explicat Dan Petrescu pentru sursa citata.

R.O.
 

Citește și...