Acasă » Știri » Știri interne » UPS Romania, reclamata la Protectia Consumatorului

UPS Romania, reclamata la Protectia Consumatorului

De: Cancan 06/07/2007 | 00:00
UPS Romania, reclamata la Protectia Consumatorului

Nemultumire. Un afacerist din Bucuresti s-a plans ca documente foarte importante i-au fost expediate cu intarziere Eduard Neamtu Companiile de curierat rapid se afla intr-o competitie acerba si incearca, prin strategii de marketing cat mai convingatoare, sa puna mana pe o felie cat mai mare din piata. Principala arma in fata concurentei a unei astfel de companii ramane rapiditatea cu care expediaza documentele incredintate de clienti spre a fi trimise catre cele mai indepartate destinatii. Din pacate, exista si situatii in care firmele de curierat rapid nu-si pot onora obligatiile catre client. Este si cazul unui om de afaceri bucurestean care pentru a trimite niste documente necesare incheierii unei afaceri importante, a apelat la serviciile companiei UPS Romania. „Pe data de 3 iulie m-am prezentat personal la sediul lor si am depus plicurile care trebuiau sa ajunga undeva in Europa, la un hotel. In schimbul sumei de trei milioane de lei, cei de la UPS m-au asigurat ca documentele vor ajunge la destinatie in mai putin de 24 de ore. A doua zi am avut neplacuta surpriza sa constat ca plicurile mele nu au sosit la destinatie. Mai mult, aveam sa constat ca, in momentul in care au reusit sa ajunga, curierii au predat pachetul unui receptioner in conditiile in care eu am specificat clar numarul camerei si persoana care trebuia sa primeasca aceste documente”, ne-a declarat afaceristul bucurestean. Acesta a mai povestit ca, incercand sa afle ce s-a intamplat cu pachetul sau, a format singurul numar de telefon pe care l-a gasit pe site-ul UPS, iar la capatul firului i-a raspuns o angajata care nu a fost in stare sa-i ofere prea multe date. „Legat de reclamatii mi-a spus ca pot scrie una, iar ea o va inmana superiorului sau”, a mai afirmat afaceristul. Suparat pe atitudinea angajatilor UPS Romania, acesta i-a reclamat. De partea cealalta, Maria Popescu, PR-ul companiei, ne-a declarat ca in astfel de situatii rare clientii sunt despagubiti. „De cand lucrez cu aceasta firma este prima data cand se intampla un astfel de lucru. UPS este una dintre cele mai mari companii de profil din lume si functioneaza dupa niste standarde internationale stricte. De altfel, in astfel de situatii suntem recunoscuti pentru faptul ca ne recompensam clientii. Din acest motiv este important sa existe o plangere scrisa ca noi sa putem sa-l despagubim”, a declarat Maria Popescu.

Recomandarea video

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×