Sa fii model nu e deloc o treaba usoara. Desi la prima vedere poate parea simplu si la indemana oricui, Bote vrea sa le arate concurentelor "Next Top Model" ca lucrurile stau cu totul altfel in realitate. Astfel, Catalin a decis sa le testeze creativitatea, simuland un casting. Nu mica le-a fost mirarea protagonistelor cand au descoperit produsele pe care trebuiau sa le promoveze: de la hartie igienica, oua, graunte, pana la chiloti si prezervative.
Dis-de-dimineata, Catalin le intampina voios pe frumoasele concurente „Next Top Model”: „Buna, fetelor. Observ ca sunteti imbracate adecvat pentru un casting, fara accesorii… Pentru ca sunteti la un casting, aveti un client. De aceasta data, eu sunt clientul vostru. Pe aceasta masa sunt tot felul de produse, pe care va trebui sa le promovati astfel incat sa ma convingeti pe mine, ca si client, ca sunteti cea mai buna dintre miile de fete care vin la un astfel de casting pentru a promova produsul meu!”.
Rand pe rand, designerul le distribuie concurentelor produsele pe care le vor promova, dandu-le posibilitatea sa isi aleaga de pe masa si alte produse ajutatoare. Au la dispozitie doar zece minute ca sa gandeasca o strategie si un mesaj pertinent pentru campania lor. Daca unele dintre ele se dovedesc a fi extrem de practice si de convingatoare, reusind sa ii starneasca interesul lui Catalin, altele sunt de-a dreptul depasite de situatie.