Andreea Marin, implicata in afacerea „Mezeluri alterate”

De: Cancan
Publicat: 18/05/2007 | 00:00

Raspuns. Asistentul Andreei Marin ne-a spus ca aceasta nu poate fi contactata pana sambata cand se intoarce de la Viena Surprize. Produsele Aldis, recomandate de diva sunt servite populatiei imbibate in sange Una-Maria Voicu Un control al inspectorilor de la Oficiul pentru Protectia Consumatorului din Constanta a scos la iveala numeroase produse marca Aldis cu nereguli grave. Pe rafturile multor magazine au fost depistate o multime de caserole care contineau carne de vita refrigerata, ce prezentau acumulari de lichid sangvinolent (sange amestecat cu apa) la baza. Produsele au fost scoase imediat din vanzare, constituind un real pericol pentru sanatatea populatiei, cu atat mai mult cu cat, potrivit inspectorilor OJPC, se vand foarte repede. Responsabila de priza la public a marcii Aldis este si Andreea Marin, care a acceptat sa o promoveze la nivel oficial.

„Nu sustin un produs in care nu cred”

Criticata pentru ca si-a asociat imaginea cu cea a unei firme de carmangerie, Andreea Marin a protestat vehement la momentul respectiv: „Mi-am castigat aceasta libertate de a alege sa-mi pun imaginea alaturi de o companie, doar daca produsele sale sunt chiar pe placul meu, nu ma convinge nici o oferta financiara sa sustin un produs in care nu cred”, a declarat Andreea, dupa aparitia pe piata a spotului publicitar Aldis. Iata, insa, ca raidul inspectorilor OPC din Constanta, de pe data de 15 mai, zguduie convingerile vedetei, care se vede pusa in ipostaza de a insela asteptarile publicului. Pentru neregulile depistate nu vor fi sanctionate magazinele, ci firma Aldis. „Principalul vinovat in aceasta situatie este producatorul. Prin urmare, am trimis adrese catre OPC din Calarasi, in vederea efectuarii unui control la societatea producatoare”, a declarat purtatorul de cuvant al OJPC, Rodica Mocanu. Pentru neregulile de la Constanta, Aldis risca amenzi intre 2.500 si 5.000 lei.

Ernest Maftei recomanda carnati dupa moarte

Un alt caz de publicitate bizara la produse din carne este si cel al actorului Ernest Maftei. Regretatul artist recomanda inca, zambind sugubat de pe eticheta, carnatii vanatoresti si micii din carne de vanat, cu toate ca a trecut la cele sfinte de aproape jumatate de an. Spre deosebire de firma Aldis, marca in cauza Stenyon, nu are probleme cu termenul de expirare in cazul produsului, ci in ceea ce priveste imaginea sa. Produsele se vand inca in rafturile supermarketurilor Mega Image.