INCIDENTE. In decurs de numai o saptamana, sistemul informatic al CEC s-a defectat de doua ori Timp pierdut. Din cauza unei probleme la sistemul informatic al bancii, bucurestenii care au vrut sa-si achite darile, ieri-dimineata, au fost amanati pana la remedierea defectiunii Agitatie mare, la primele ore ale diminetii, in agentiile CEC din Capitala. Sistemul informatizat de operatiuni s-a blocat si sute de bucuresteni au asteptat timp de doua ore ca banca sa-si reia activitatea. Aceasta defectiune a intins la maximum nervii bucurestenilor care au venit sa-si achite darile. Multi dintre ei erau panicati ca nu vor mai ajunge la timp la serviciu. „Am venit de dimineata, cu speranta ca nu o sa fie aglomerat, dar, la ghiseu, mi-au spus ca au probleme cu sistemul si ca un timp nu vor putea sa faca nicio operatiune. Am venit, practic, degeaba, pentru ca nu am timp sa mai astept pana vor remedia ei nu stiu ce problema”, ne-a spus, indignata, Mihaela G., care statea la coada, de aproape o ora, la o sucursala din sectorul 3. O situatie asemanatoare s-a produs si saptamana trecuta, cand unitatile CEC nu au putut face incasari la facturile de telefon. Acest fapt a produs proteste vehemente din partea clientilor unei agentii aflata in zona Garii de Nord. (B.C.)