Barbatii romani au propriul imn, lansat cu ocazia Zilei Barbatului de un producator de bere autohton.
Melodia cu pricina urmareste sa construiasca cateva tipologii masculine mergand de la „bautorii de apa cu hamei”, „iubitorii de animale bine preparate” si pana la „activistii miscarii anti-broccoli”.
„Cei care stiu ca broccoli nu poate fi mancare,/ Si nu citesc instructiuni de asamblare,/ Cei care vad mai bine ca arbitrii orice faza,/ Cei care doar in grup se hidrateaza,/ Cei care se declara iubitori de animale,/ Cei care isi gasesc oricand un plan de evadare…”, sunt cateva din versurile Imnului Barbatului, care va putea fi vizionat, incepand de joi, sub forma unui spot TV, pe posturile nationale de televiziune si pe retele sociale.
Campania este o celebrare a universului barbatilor, definiti prin gesturi intrinsec asociate cu felul lor de a fi – gesturi haioase, relaxate. Brandul de bere care a lansat initiativa are rolul sau in toata aceasta celebrare, fiind vocea care cheama la sarbatoare.