VALOROSI . Echipa care a realizat campania de lansare a CANCAN a fost rasplatita cu un trofeu Cotidianul nostru s-a aflat, in urma cu doua zile, pe podiumul unui concurs de publicitate. CANCAN a castigat argintul in cadrul Festivalului Effie, care premiaza eficienta campaniilor de publicitate pentru toate categoriile de produse. Motivul este simplu – in prima luna de aparitie obiectivul campaniei conceputa de agentia „23” a fost depasit cu 37,7%, CANCAN vanzand in aprilie 2007, in medie, 41.310 de exemplare zilnic. Lansarea cotidianului care si-a asumat din start titulatura de tabloid s-a facut prin difuzarea constanta de stiri de continut si spoturi TV inspirate din cele mai calde stiri despre celebritati (ex. divortul lui Petre Roman, casatoria Monicai Columbeanu si nasterea fetitei acesteia sau cazul Iovan), prin actiuni in strada, in statiile de metrou, printre cititori. „Succesul CANCAN este succesul spiritului anteprenorial al lui Radu Budeanu. Obiective ambitioase clare, curaj, rapiditate in decizii urmata de consecventa in aplicarea lor si, nu in ultimul rand, incredere 100% in profesionalismul si bunele intentii ale shopului de idei „23”. Multumim CANCAN si mult succes in continuare!”, a declarat Bogdan Naumovici, directorul de creatie al shopului de idei „23”.