SUCCES. In cei doi ani de prezenta pe piata media, CANCAN a avut o ascensiune fulminanta, ajungand inca din iulie 2008 sa conduca detasat in topul ziarelor, dar si al site-urilor online CANCAN, ziarul-fenomen cu cea mai spectaculoasa ascensiune, implineste astazi doi ani si promite cititorilor sai fideli sa continue cursa in acelasi ritm alert cu care i-a obisnuit. Lansat pe piata la 16 aprilie 2007, CANCAN a reusit in doi ani sa se propulseze spectaculos printre liderii de piata. Daca la inceput, vanzarile se situau la nivelul de 43.000 pe zi, in prezent acestea depasesc 100.000, ceea ce plaseaza CANCAN in topul cotidianelor. Datele furnizate de BRAT confirma, oficial, succesul incontestabil al celui mai tanar tabloid de pe piata romaneasca. La scurt timp de la lansare, CANCAN ocupa locul sapte la vanzari, pentru ca in urmatoarele luni sa urce doua pozitii in top. Numarul de cititori a crescut continuu, in perioada iunie – decembrie 2008, ziarul ocupand locul trei in topul celor mai vandute ziare din tara, potrivit ultimului studiu publicat de BRAT. Succesul in print a fost confirmat si in editia online, CANCAN fiind astazi cel mai cautat ziar pe internet, doar in ultima luna fiind citit de peste cinci milioane de oameni. CANCAN le multumeste cititorilor si promite ca va continua seria dezvaluirilor exclusive despre vedete din showbiz si cei mai importanti actori din viata politica. (Redactia) Conform Studiului National de Audienta publicat in 14 februarie 2009