Gest uriaș făcut de soția lui Rareș Bogdan: „Am organizat o competiție, fiind «Ziua Internațională a Bolilor Rare»”. Care au fost regulile și la ce bolnavi ajung banii

Publicat: 28/02/2018 | 18:33

Miercuri, 28 februarie, în cladirea Willbrook Platinum Business and Convention, are loc un eveniment caritabil, dedicat pacienților cu hemofilie. Inițiatoarea este Florina Bogdan, soția lui Rareș Bogdan, un cunoscut realizator la postul de televiziune Realitatea TV.

UPDATE 20:45 ”A fost un eveniment wow! Mai ales că au fost transformate în puncte caloriile arse. Apoi unctele se vor transforma în bani, iar aceștia vor ajunge la pacienții bolnavi de hemofilie. Nu este o zi oarecare, pentru că data de 28 este ziua mondială a bolilor rare, care se sărbătorește peste tot în lume. Am fost profund impresionată pentru că oameni au dat tot ce au putut și tot ce a fost mai bun în ei”, a declarat Floriana, soția lui Rareș Bogdan, la final.

——————————————————-

UPDATE 20:00 – competiția s-a încheiat, urmează să fie numărate caloriile pierdute de participanți

La eveniment are loc o competiție între abonații sălii de fitness pe care Florina Bogdan o deține și membrii clădirii unde se desfășoară episodul caritabil. CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, este prezent la fața locului și vă prezintă, în exclusivitate, detalii cu privire la eveniment, precum și care este scopul acestuia.

“Am organizat o competiție, un challenge, fiind «Ziua Internațională a Bolilor Rare». Competiția a fost între abonații sălii și membrii clădirii. Au fost niște probe sportive, iar pe parcursul competiției, noi le-am distribuit niște brățări, care le-au contorizat caloriile arse. Ulterior, caloriile arse au fost transformate în bani, iar sumele respective vor fi donate pacienților cu hemofilie”, a spus, pentru CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, Florina Bogdan, organizatoarea evenimentului caritabil.

Evenimentul caritabil a intitulat, sugestiv, „SAVETHEDATE”. „Fit Factor” a colaborat cu „Asociația Română de Hemofilie”, „Asociația Națională a Hemofilicilor din România”, „The Movement” și „Pfizer”. Motto-ul a fost „consumă calorii pentru a sprijini pacienții cu hemofilie”.

Citește și...