INTOARCERE . Corina Dragotescu s-a lansat la „Adevarul”, ziarul creat pe scheletul fostei „Scantei”, iar acum are sansa sa refaca drumul in sens invers, relansand fostul brand comunist Neasteptat. Probabil cel mai cunoscut brand comunist de la noi, „Scanteia” isi va face curand reintrarea pe piata, dupa 18 ani de absenta Jurnalista Corina Dragotescu este noul proprietar al marcii „Scanteia”, preluat de la un roman care l-a detinut un deceniu, dupa Revolutie si puternic disputat de colosul media Ringier. Anul trecut, reamintim, Ringier a depus cerere la OSIM pentru preluarea brandului in cauza, socand piata media de la noi. Elvetienii au refuzat orice explicatie publica, alimentand multe speculatii, dar adevarul este ca ei s-au temut, atunci, ca echipa demisionara de la „Adevarul”, cu CTP in frunte, va prelua brandul respectiv si va lansa un ziar stangist, de care cam e lipsa pe piata. Pentru a bloca acest lucru, Ringier a solicitat marca, dar a pierdut la mare lupta in fata Corinei Dragotescu, cea care a obtinut actele zilele trecute. Ea a mai obtinut, de asemenea, dreptul de proprietate pentru brandurile „Cutezatorii”, „Urzica”, „Albina” si „Licurici”. Dragotescu a dorit si „Arici Pogonici”, dar brandul este deja dat. Ringier a obtinut, totusi, dreptul de proprietate asupra brandului „Scanteia”, dar numai in domeniile imobiliar si IT. Va reaparea celebrul organ al PCR pe piata in perioada urmatoare? Corina Dragotescu spune ca, deocamdata, va folosi brandul doar pentru anumite produse de larg consum: „Sunt in negocieri cu un producator de alcool, pentru ca vreau sa lansez vodca „Scanteia” si alte produse similare. In intreaga Europa se constata in ultima vreme o revigorare a vechilor branduri si cred ca „Scanteia” are mari sanse sa prinda la publicul autohton, eventual dupa ce va suferi si o operatie de „curatare”” mai spune cunoscuta jurnalista. (B.T.I.)