Inaintea startului oficial in Raliul Sibiului, pilotii din Campionatul National s-au intrecut intr-o cursa inedita de hidrobiciclete pe Lacul Dumbrava.
Dupa primele patru etape pe asfalt din Campionatul National de Raliuri, pilotii din intrecerea interna au trebuit sa faca fata unei provocari mult mai… ude. Inaintea confruntarii din Raliul Sibiului, pe cel mai dur macadam din Romania, pilotii au fost provocati sa-si incerce fortele, atat la propriu, cat si la figurat, pe apa.
Bogdan Marisca, Sebastian Itu, Marius Klein, Alex Filip, Danny Ungur, Toni Avram, Dan Gartofan si Mita Lazarescu au renuntat la masinile de concurs si s-au urcat pe hidrobiciclete pentru o cursa pe Lacul Dumbrava. „In timpul unui raliu pilotii nu au niciodata ocazia sa concureze toti in acelasi timp, asa cum este cazul in cursele pe circuit. Acum au avut ocazia sa se intreaca toti in acelasi timp si fara dictare (pilotul ii dicteaza pe un caiet copilotului ceea ce doreste el sa auda despre traseul la care s-a facut recunoasterea in prealabil – n.r.), pentru ca recunoasterea lacului a fost strict interzisa”, a spus Sorin Itu, organizatorul Raliului Sibiului.
Spirit de echipa
Dupa o cursa extrem de disputata, echipajul Danny Ungur/Toni Avram a reusit sa se impuna in fata colegilor de la Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca si Sebastian Itu. Dan Gartofan si Mita Lazarescu au terminat pe locul trei, aceeasi pozitie pe care o ocupa si in clasamentul general, inaintea etapei de la Sibiu. Confruntat cu probleme tehnice, adica apa la bord, Alex Filip a terminat pe ultima pozitie in confruntarea pe apa. „A fost o cursa epuizanta in care am dat totul pe apa. Sincronizarea dintre noi a fost perfecta si aceasta a fost cheia succesului nostru. Pacat ca nu au venit si oficialii de la federatie sa vada spiritul de echipa”, a spus Danny Ungur, care concureaza cu un Citroen C2 R2 Max la Raliul Sibiului 2010. Potrivit organizatorilor, fauna lacului Dumbrava nu a avut de suferit in timpul cursei.