Cand eram mic desenam ca Arhimede conturul autoturismului” dacai ” al vecinului meu.Acesta strabatea tara de la un capat la altul si de multe ori era convins ca il astept cu nerabdarepentru a-I deschide potile doar pentru a ma lasa ulterior cateva minute la volan imaginandu-mi ca stapanesc cu nonsalanta caii putere ai automobilului nostrum national inghitand kilometru si minunandu ma de frumusetile nturii salbatice.Anii au trecut am participat la numeroase drive testuri in care am analizat performantele motoarelor a diverse marci de autovehicole.Unle tunate altele exotice toate se distingeau prin caracteristicile lor particulare care se reflectau in pretul lor exorbitant pe masura performantelor si stralucirii lor.Intre toate insa, tacuta , stralucea ” dacia” prima mea iubire poat si ultima reusind sa se impuna printre celelalte cu dotariel sale de ultima ora la un pret mai mult decat de ” bun simt” si remarcandu se prin finisajle sale remarcabile, prin aerodinamica particulara prin desig nul original demn de invidiat de producatorii mondiali de vehicule compacte De a lungul anilor e as a impus si s a distins prin dotari exceptionale printr un stil aparte imbinand clasicul cu modernul ca orice model de serie de succes.Anul trecut am zburat la Milano cu avionul si nu mica mi a fost mirarea atunci cand am zarit printre automobilele aliniate in parcari modelul nostru cu care ne mandrim oricand si oriunde am calatori pe meridianele globului.:Daacia ramane in centrul atentiei starnind invidia producatorilor de marca si revoltandu-i intotdeauna din cauza raportului calitate pret fiabilitate.Visul meu a fost ca Dacia sa poata respecta mereu mediul inconjurator .Am aflat de curand ca s a atins cu succes acest deziderat absolut necesar performantele motorului sau respectand normele de poluare EURO 4.Timpul a trecut si greutatile zilnice ma impiedica sa mai cred ca intr o zi voi deveni fericitul castigator ” ai grija ce iti doresti ca s ar putea sa se indeplineasaca!” Sinescu Gheorghe Bucuresti