CHINEZARII. Unul dintre „atelierele” Gucci, Armani si Boss Strict autentic, drept pentru care merita dat in vileag: pe la inceputurile actualei guvernari, la ministerul Economiei se pune de o megadelegatie in China, o destinatie permanent fascinanta, atat prin cultura si civilizatie, cat si pentru shoppingul ieftin. Secretari de stat, directori, afaceristi de la diverse companii, toti s-au inghesuit sa prinda un loc in avionul de Beijing. Ajunsi la destinatie, „greii” sunt preluati de personalul diplomatic roman, care, intre altele, le da niste ponturi de targuieli. Iar la loc de cinste sta adresa unei firme de confectii care face costume pe comanda, repede si ieftin, iar, cel mai important, aplica pe costume eticheta oricarui mare brand international, la alegere. Demnitarii dau navala si isi comanda cate trei-patru costume, la pretul unei cravate, lasand totodata mesterilor cartonase cu etichetele pe care le vor aplicate: Armani, Boss, YSL, Dolce&Gabbana, Gucci, Galliano etc. Unul singur, reprezentantul unei firme de telefonie mobila, refuza acest joc ieftin si prefera sa lase o carte de vizita cu numarul de celular unde poate fi gasit, in caz ca e nevoie de o proba suplimentara. Cand romanii isi ridica, in fine, hainele stupoare si rasete isterice: pe costumul celui din urma scrie mare, caligrafic si ostentativ: „Connex pentru viitor”. (B.T.I.)