Dieta MAGICĂ pe care medicii americani au descoperit-o! Slăbeşti 10 kg în două săptămâni!

Publicat: 28/01/2018 | 13:13

Kilogramele în plus sunt inamicul oricărei femei. Nu există femeie care să nu se lupte pentru a-şi atinge greutatea ideală. Medicii cardiologi americani au descoperit o dietă rapidă de slăbit. Astfel, în doar două săptămâni, poţi slăbi 10 kilograme. 

Potrivit medguru.ie, dieta a fost creată de cardiologii americani, ai căror pacienţi aveau nevoie să slăbească mult într-un timp scurt. Dat fiind faptul că în doar 14 zile se putea slăbi atât de mult, regimul şi-a câştigat popularitatea printre starurile de la Hollywood şi imediat printre oamenii din întreaga lume. Reţeta trebuie preparată seara, iar supa trebuie consumată pe tot parcursul zilei următoare!

Este vorba de dieta cu supă. Iată cum se prepară:

Ai nevoie de:

– 6 cepe mari

– o legătură de tulpini de ţelină

– jumătate de varză medie

– un ardei gras mare

– o cutie de roşii conservate

Preparare:

Tăiaţi legumele şi puneţi-le în oală. Adăugaţi suficientă apă pentru a le acoperi. Fierbeţi la foc mare timp de 10 minute, apoi lăsaţi flacăra la mic până când legumele sunt moi. Puteţi adăuga condimente după gust (sare, piper).

Fructul care arde grăsimea de pe burtă. Cum trebuie să îl prepari pentru a fi eficient

Avocado conţine grăsimi sănătoase care te ajută să scapi de grăsimea de pe burtă. După ce îl vei consuma, vei avea senzaţia de saţietate. Mai mult decât atât, corpul tău va lua energia necesară din acest fruct şi, astfel, va arde grăsimea abdominală. În avocado se găseşte şi un aminoacid numit L-carnitină. Acesta transformă grăsimea în energie. De aceea este bine să fie consumat înaintea unui antrenament. De asemenea, în avocado există magneziu, potasiu şi vitamine din grupul B. Acestea împiedică retenţia apei şi au rolul de a îmbunătăţi metabolismul. Iată cum se poate consuma avocado.

Reţete cu avocado

1. Salată cu avocado şi grepfruit

Ingrediente:

– un avocado

– un grepfruit

– puţină salată verde

– câteva nuci

– 2-3 linguri de iaurt

– sare după gust

– piper după gust

Curăţă avocado şi grepfruit-ul, apoi taie-le cubuleţe. După aceea taie salata. Amestecă ingredientele. Adaugă nucile, apoi sarea, piperul şi, la final, iaurtul.

2. Supă de avocado

Ingrediente:

– 2 bucăţi de avocado

– 2 căni de supă de pui

– sucul unei lămâi

– 1 cană de iaurt

– sare după gust

– piper după gust

Supa se face foarte uşor. Se pun ingredientele în blender şi se amestecă până se va obţine o pastă.

3. Sos guacamole

Ingrediente:

– 2 bucăţi de avocado

– 1 roşie

– 1 linguriţă de iaurt

– zeama unei lămâi

– 2 căţei de usturoi (dacă dotiţi)

– 1 linguriţă de sare

– 1/2 de linguriţă de piper

Miezul celor două bucăţi de avocado se paseaza. Se taie roşiile cubuleţe, după care se vor amesteca cu pasta de avocado. Apoi se pun şi celelalte ingrediente şi se amestecă până se formează o pastă. Acest sos se poate folosi ca garnitură sau ca aperitiv.

Avocado, fructul-minune parca pregatit special de natura pentru oameni, este foarte benefic pentru sanatatea noastra, asa cum s-a confirmat si intr-un studiu publicat in Journal of the American Heart Association. La aceasta concluzie s-a ajuns dupa ce s-a obervat ca avocado contine grasimi sanatoase, care, consumate in moderatie, sunt foarte bune pentru organism. Astfe a devenit arhicunoscut faptul ca persoanele care consuma un avocado pe zi, inregistreaza un nivelul scazut de colesterol rau (LDL).

De asemenea, cei care urmeaza o dieta saraca in proteine sunt sfatuiti de specialistii in nutritie sa consume multe grasimi sanatoase, regasite din plin in avocado, dar si in uleiul de cocos, in cel de masline, in unt sau in nuci. Din acest punct de vedere, statisticile sunt evidente: un avocado are in jur de 22,5 g de grasimi, dintre care doua treimi sunt mononesaturate.

Aceste fructe contin foarte putina fructoza, iar acest aspect este foarte apreciat mai ales de persoanele care manifesta tendinta rapida de ingrasare. In plus, avocado, contine 20 de nutrienti esentiali, precum fibrele, potasiul, vitamina E, acidul folic si complexul de vitamine B.

Odata introduse in alimentatie, fructele-minune isi demonstreaza proprietatile antioxidante puternice si tin la distanta diverse tipuri de cancer. Consumul regulat de avocado mai prezinta un avantaj insemnat pentru protectia unui organ intern foarte important.

Fructele verzi ajuta ficatul impotriva cirozei si a hepatitei virale, dar contin si anumiti compusi care distrug celulele cancerului oral. Avocado garanteaza sanatatea sistemului cardiovascular, prin continutul de vitamina B6 si prin acidul folic.

Totodata, fructele-minune protejeaza inima si sustin activitatea cardiaca, regleaza hipertensiunea arteriala, protejeaza celulele de radicalii liberi si scad riscul dezvoltarii bolilor inflamatorii si degenerative.

Si persoanele care au probleme cu vederea beneficiaza de miracolul numit avocado. Consumul regulat al acestui fruct imbunatateste vederea cu ajutorul luteinei, responsabila pentru prevenirea si stoparea degenerarii maculare asociate cu inaintarea in varsta si cataracta.

Pentru a va bucura de efectele fructului exotic, va recomandam o reteta delicioasa si usor de preparat: budinca din avocado. Aveti nevoie de trei avocado coapte, de sase linguri de lapte de cocos, de doua linguri de miere, 1/4 cana cacao, doua linguri cu ulei de cocos si o lingura cu extract de vanilie. Toate acestea se pun in blender si se omogenizeaza. Toata compozitia se lasa la rece aproximativ 30 de minute dupa care se poate savura asa cum merita.

Sursa: Revista Teo

Citește și...