Laptopul lui Mircea Badea a explodat luni seara, chiar in timpul emisiunii pe care o realizeaza la Antena 3. Desi el a sustinut ca a fost un simplu accident, surse din Antene il contrazic, spunand ca totul a fost regizat. Motivul este simplu: goana dupa audienta. Mircea Badea a dezvaluit pe blogul sau ca nu goana dupa audienta a fost motivul pentru care explozia laptop-ului a fost regizata ci pur si simplu o campanie publicitara a Toshiba.
Campania se numeste „Orice-ar fi” si producatorul se invoieste ca inlocuiasca produsul in patru cazuri.
„Garantia multumirii ? Clientul poate utiliza produsul oriunde insa, daca nu este complet multumit de laptopul achizitionat, il poate returna in termen de doua saptamani de la data achizitionarii. Orice s-ar intampla.
Acoperire in caz de deteriorare accidentala – Toshiba va inlocui sau va repara laptopul daca acesta a fost deteriorat accidental in primul an de la data achizitionarii. Orice s-ar intampla.
Acoperire in caz de furt ? Toshiba ofera clientilor un laptop identic sau unul echivalent in cazul in care laptopul original a fost furat in primul an de la data achizitionarii. Orice s-ar intampla.
Protectie unica impotriva somajului – Clientii care cumpara un laptop Toshiba vor putea sa solicite rambursarea banilor in cazul in care isi pierd locul de munca in termen de un an de la achizitionarea laptopului, Toshiba permitandu-le, prin aceasta oferta, sa isi pastreze modelul achizitionat.”, se arata intr-un comunicat pe blogul lui Mircea Badea.