Jean de la Craiova intra in afaceri cu haine, dorind sa dezvolte un nou brand pe piata romaneasca, si anume JDLC (Jean de la Craiova).
El se va adresa unei anume categorii de oameni, mai precis tinerilor insuratei care vor purta in ziua nuntii costume marca JDLC cu sloganul „Te pupa Jean”. Printre primii sai clienti se va afla si Liviu Varciu pe care Catalin Maruta vrea sa il vada insurat pentru toata viata.
„Eu vreau sa fac afaceri cu haine, cu costume de haine cu sloganul meu „Te pupa Jean”, ca sa fie ca un talisman pentru ei sa nu se mai desparta. Liviu asta e cam al naibii si ii trebuie un costum special, ca sa il poarte la a doua casatorie si sa ramana insurat toata viata. Din toamna i-l fac ca acum sunt cam ocupat. Sa imi spuna cum il vrea, cu coada, stil frac sau mai bine cambrat ca asta arata bine!”, a spus Jean de la Craiova in emisiunea „Happy Hour” de la Pro TV.