Lora şi Ionuţ Ghenu şi-au testat iubirea în “Asia Express”! Ce s-a întâmplat când au început să se certe puternic

Publicat: 19/01/2018 | 10:12

Lora şi Ionut Ghenu au declarat încă de la început că "Asia Express" este un proiect pe care l-au acceptat imediat, tocmai pentru că îşi doreau să ia rucsacul în spate şi să plece prin lume în căutare de aventură şi lucruri noi. Show-ul ce urmează a fi difuzat în această primăvară la Antena 1 s-a dovedit a fi mult mai dur decât se aşteptau, o adevărată încercare pentru relaţia lor.

Aflaţi într-o competiţie contracronometru, fiind nevoiţi să trăiască în condiţii foarte grele, cu numai un Euro pe zi, tensiunile nu au întârziat să apară. Dincolo de un reality show, Asia Express este o probă psihologică care poate fi trecută doar de cei care au o legătură foarte bine sudată. Este, de asemenea, o experienţă care schimbă percepţii şi oferă o viziune nouă asupra vieţii. Veniţi hotarâţi să căştige şi cu un chef nebun de aventură, Lora şi iubitul ei s-au folosit la maximum de momentele de tandreţe pentru a depăşi situaţiile dificile, situaţiile conflictuale care sunt atât de dese într-o experienţă de genul acesta.   
           “Asia Express” este călătoria şi experienţa vieţii pentru toate perechile care îi acceptă provocarea. Fără scenarii, fără situaţii premeditate, fără locuri special amenajate, formatul oferă aventură pură. 14 vedete au de parcurs un traseu de aproape 5000 de km, în zone dificile din Vietnam, Laos, Cambodgia şi Thailanda, având la dispoziţie un singur dolar pe zi. Cu ce se deplasează, ce mănâncă, unde reuşesc să doarmă sunt lucruri care vor depinde numai şi numai de ei, de abilităţile şi norocul lor.

Formatul emisiunii a fost prima oarã realizat în anul 2004. De atunci şi pânã în prezent au fost produse 40 de sezoane difuzate în peste 15 ţãri (Franţa, Belgia, Germania, Italia, Spania, Columbia sau Olanda) şi au fost puse la dispoziţia participanţilor 10 rute diferite. În 2016 şi-a câştigat titlul de cel mai urmãrit show de divertisment din Columbia, iar în 2015 a fost un adevãrat fenomen la nivel de social media în Spania şi Italia, fiind show-ul care a generat cele mai multe tweet-uri.

Citește și...