Mananci asta aproape zilnic, fara sa stii ca poti face cancer sau diabet! 4 alimente pe care sa le eviti la micul dejun

Publicat: 19/05/2014 | 17:08

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, asa ca trebuie sa fim foarte atenti la ceea ce includem in meniul nostru la masa de dimineata. Specialistii au facut deja o lista cu alimentele pe care trebuie sa le evitam.

Pentru a nu risca sa ne imbolnavim de cancer sau de diabet, specialistii ne recomanda sa avem mare grija ce mancam la micul dejun. In meniu, nu trebuie sa apara grasimi sau alimente foarte bogate in zahar.

____

CITESTE SI:

10 trucuri de frumusete pe care le poti pune in practica in doar cateva secunde! Cum sa arati spectaculos in fiecare zi

Ai tenul gras? Albusul de ou poate face minuni! Afla cum!

____

1.Sunca si carnati

Daca iti place sa mananci carne la primele ore ale diminetii, trebuie sa stii ca ai face foarte bine daca ti-ai schimba acest obicei. In primul rand, evita carnatii, bacon-ul si sunca deoarece contin nitrati.

Mic dejun

Cercetatorii au descoperit ca nitratii sunt asociati, de obicei, cu cancerul colorectal, asa ca am face bine sa nu ne mai apropiem de alimentele procesate.

2.Produse de patiserie

Pentru cei care se grabesc, o gogoasa sau un covrig sunt solutia ideala. Asta cred ei, insa, expertii recomandandu-ne sa ne ferim de tot ce contine faina alba rafinata.

Mic dejun

Pe langa acest ingredient, produsele de patiserie contin si foarte mult zahar, ceea ce duce la o crestere rapida a glicemiei, crescand riscul de obezitate, diabet si chiar cancer.

3.Cerealele indulcite

Chiar daca ai impresia ca mananci ceva sanatos la micul dejun, cerealele indulcite iti pot crea doar senzatia falsa ca alegi un meniu corect. Trebuie sa stii ca unele cereale contin carbohidrati si zahar, ceea ce poate duce la cresterea rapida a zaharului din sange. Problema apare atunci cand nivelul glicemiei scade brusc, ceea ce te poate lasa fara energie.

Mic dejun

Pentru a fi sigur ca mananci ceva sanatos, adauga seminte de in, nuci si stafide. Doar asa vei putea imbogati corect nivelul de fibre din gustarea ta.

R.O.

 

Citește și...