Metroul din Drumul Taberei, secțiunea de transport “fantomă” a Bucureștiului. Eșecul din spatele magistralei 5

Publicat: 23/10/2020 | 15:41

Magistrala de metrou M5 s-a inaugurat cu surle și trâmbițe, cu 6 ani de zile întârziere. Entuziasmul locuitorilor din cartierul Drumul Taberei a scăzut de la an la an, odată cu promisiunile neonorate ale oficialilor statului, iar asta se reflectă în cifre. De asemenea, pandemia a determinat, un număr scăzut de călători în transportul public.

Deplasarea cu mașina personală este o opțiune mai atractivă pentru bucureștenii din cartierul din zona de vest a Capitalei, pentru cei care încă se deplasează la sediul companiei, în contextul COVID-19.

“În intervalul 15 septembrie – 15 octombrie, pe Magistrala 5 de metrou sau fost înregistrate 306.420 de validări de titluri de călătorie”, a transmis Metrorex pentru B1.ro.

Citiți despre adevăratul dezastru din spatele magistralei 5 pe B1.ro.