INCREZATOR. Seful Directiei de Dezvoltare Turism, Cristian Petrescu (medalion), spera ca va duce la bun sfarsit, in cateva luni, ceea ce colegii lui de la sisteme informatice au amanat ani de zile Oportunism. Primaria Capitalei plateste din banii contribuabililor proiecte care apoi sunt „uitate” prin sertarele directorilor din administratie, ani de zile, si scoase la bataie in momente pre-electorale Bogdan Cotiga Municipalitatea a propus inca din anul 2003 un proiect ce presupunea amplasarea a 200 de infochioscuri in institutiile publice si intersectiile importante. Acestea urmau sa ofere bucurestenilor informatii utile despre activitatea administratiei locale dar si noutati despre evenimentele culturale. Apoi, totul a ramas doar pe hartie timp de trei ani, desi mai mult de trei sferturi din banii necesari urmau sa fie oferiti de guvernul Greciei. In 2006 proiectul a fost refacut, si, in loc de 200 de infochioscuri, au ramas doar 100. Si iar au urmat doi ani de tacere in care bucurestenii au putut vedea doar un singur exemplar nefunctional pe unul dintre holurile primariei lui Videanu. Cei aproape cinci ani de taraganare nu au oprit-o pe sefa Directiei Sisteme Informatice, Ioana Raicu, sa spuna ca infochioscurile vor fi montate in aprilie desi, dupa scurt timp de la aceasta declaratie, treaba a fost „pasata” altei directii. Orice contribuabil se poate intreba, in acest context, de ce trebuie sa plateasca taxe pentru facerea si refacerea unor proiecte daca trebuie sa astepte anul electoral pentru a le vedea puse in practica.