OPC Braşov şi reprezentanţii lanţului de magazine în care un român a fost refuzat pentru că nu vorbea româneşte au luat poziţie.
Reprezentanţii OPC Braşov a anunţat că se autosesizează prin intermediul unui mesaj postat pe Facebook. (MAI MULTE DETALII AICI)
„Ca urmare a vizionării acestei filmări CRPC Brasov se autosesizează!”, a reacţionat Claudiu Susanu, comisarul şef al Comisariatul Regional Braşov al ANPC, pe Facebook.
Într-o primă reacţie pe pagina de Facebook, compania a răspuns unui utilizator: „Regretăm experienţa prin care a trecut clientul nostru şi ne cerem scuze. Subliniem că ne delimităm ferm de astfel de comportamente discriminatorii şi misiunea noastră este să oferim produse şi servicii de calitate însoţite de amabilitate faţă de toţi clienţii, nediferenţiat. Te asigurăm de toate eforturile noastre de a comunica cu clienţii noştri într-o manieră corectă. Facem un efort continuu de a preveni astfel de situaţii şi demarăm periodic training-uri cu angajaţii noştri.”