TRASEU. Linia de metrou spre Aeroportul Otopeni va porni de la Gara de Nord si va avea 19 statii Dupa 1990, in Capitala nu s-a mai facut nicio linie de metrou. Autoritatile ne promit insa ca la anul vor demara lucrarile la tronsonul de la Gara de Nord la Aeroportul Interna-tional „Henri Coanda” (Otopeni). Alexandru Saulea „Mai trebuie sa semnam acordul cu japonezii in septembrie, care ne vor imprumuta bani, iar anul viitor, sa incepem licitatiile pentru consultanta”, ne-a declarat directorul METROREX, Gheorghe Udriste. Linia ur-meaza sa intre in lucru la jumatatea anului viitor, spera, optimist, directorul. Tronsonul va trece pe sub Gara de Nord, apoi Piata Victoriei, Casa Presei, Ae-roportul Baneasa si va ajunge la Aeroportul Otopeni. In prezent, traseul nu este definitivat in zona Expozitiei si Pajura 2, iar reprezentantii Metrorex au luat in calcul doua variante pe unde ar putea sa treaca linia. Investi-tia se ridica la aproximativ un miliard de euro, din care 300 de milioane de euro ii vom primi de la japonezi, iar statul va da restul. Linia va avea 19 statii si 15 km, iar lucrarile vor dura sase ani. METROU. Un drum cu metroul de la Gara de Nord spre Aeroportul Otopeni va dura maximum 25 de minute. In prezent, o cartela cu doua calatorii costa 2,5 lei. Cat ne costa drumul pana la aeroport
O alta varianta de a ajunge la Otopeni este linia expres 780. Costul unei calatorii este de 3,5 lei, iar traseul se parcurge in aproximativ 60 de minute, cand traficul este mai liber. TAXI. Cel mai confortabil mijloc de transport, taxiul, este si cel mai scump. Timpul de deplasare este aproximativ acelasi cu cel al autobuzului 780, iar tariful ajunge la aproximativ 45 de lei.