Mihaela nu s-a schimbat deloc, desi a stat departe de televiziune o perioada: publicul vine dupa ea, oriunde s-ar duce! Iar cand arata atat de bine in rochiile facute de Dana Budeanu, e clar ca reuseste performante remarcabile! Ieri, la editia a doua a emisiunii "Alegerile Mihaelei", diva a triplat audienta de duminica a postului Realitatea TV.
A doua editie a emisiunii „Alegerile Mihaelei” a inregistrat, duminica, 27 mai, audiente spectaculoase. Astfel, potrivit masuratorilor oficiale, pe publicul tanar si educat, cuprins intre 15 si 54 de ani, a realizat un share mediu de 7-8, partial peste cel inregistrat de Antena 1! Mai mult, pe all urban, timp de un sfert de ora, intre 16,15 la 16,30, Mihaela a reusit sa tina postul Realitatea TV in frunte, lider de audienta, realizand un share 8,4.
Per total, in intervalul orar 14-17, Realitatea TV s-a situat pe locul 2, dupa Pro TV. Potrivit site-ului paginademedia.ro,