Secretul tinereţii fără bătrâneţe. Ce mănâncă TANIA BUDI să arate atât de bine la 47 de ani

Publicat: 30/06/2016 | 21:25

Tania Budi are 47 de ani şi, trebuie să recunoaştem, o siluetă la care multe femei mai tinere nici nu îndrăznesc să viseze.
 

Dar, frumuseţea vine şi ea întotdeauna cu un preţ. Blonda le-a dezvăluit fanilor săi virtuali cum a reuşit să arate atât de bine în ciuda vârstei pe care o are. Dezvăluirile au fost făcute de Tania Budi la rugăminţile celor care o urmăresc în mediul virtual.

„Pentru că tot mă întrebaţi des ce „secret” am, pot spune că în regulile de mai jos mă regasesc cel mai bine. Ar mai fi vreo două, dar nu pot să vi le zic aici:

Regula 1: Exclude complet alimentele rafinate: zahărul, făina albă, sarea extrafină, margarina, uleiul rafinat şi toate alimentele care le conţin.

Regula 2: Exclude alimentele cu aditivi (E-uri).

Regula 3: Consumă următoarele alimente permise:

– cereale integrale,

– fructe,

– legume,

– zarzavaturi,

– lactate,

– preferabil cele fermentate (iaurt, chefir, sana, lapte bătut, brânză de vaci),

– ouă (3 pe săptămână),

– ciuperci,

– miere,

– peşte (2-3 mese pe săptămână),

– carne (1-2 mese pe săptămână).

Regula 4: Alimentele pe care le consumi trebuie să fie de cea mai bună calitate: bio sau tradiţionale.

Regula 5: Ideal, ar trebui să iei 2 mese pe zi: între orele 10:00 şi 11:00 şi 18:00 şi 19:00, pentru a nu suprapune fazele de ingestie, absorbţie, metabolizare şi eliminare.

Regula 6: Dimineaţa pe stomacul gol, bea 300-400 ml apă plată.

Regula 7: Între mese, consumă sucuri proaspete sau ceaiuri de fructe.

Regula 8: Cerealele, leguminaceele (soia, fasole, mazăre, linte, bob), carnea şi peştele se prepară cu tratamente termice uşoare: cuptor, aburi, fierbere. Celelalte alimente se consumă crude, cu excepţia persoanelor care au afecţiuni gastrointestinale.

Regula 9: În alimentaţie trebuie să predomine cerealele şi fructele.

Regula 10: Cantitatea porţiilor se calculează în funcţie de obieceiul alimentar anterior pe l-ai avut:pentru a pune organismul „în dificultate” şi pentru a-l determina să consume din rezervele proprii, trebuie să te raportezi la propriile obiceiuri alimentare: să reduci cu 25% – 50% raţia alimentară faţă de obiceiul de până acum.

Regula 11: Foarte important: trebuie să mesteci îndelung fiecare bol alimentar (de 10-15 ori), înainte de a-l înghiţi.

Regula 12: Mergi pe jos (la pas), 30+60 de minute zilnic”, le-a spus Tania Budi prietenilor ei virtuali

Citește și...