TRAGIC. In numai cateva secunde, incendiul pornit din portbagaj a cuprins intreaga masina, soferul fiind la un pas de a-si pierde viata CIUDAT. Potrivit instiintarii intocmite de catre agentul de politie sosit la locul incendiului, „…in conditii necunoscute, partea din spate a autoturismului a luat foc…” REZOLUTIE. Conform expertizei realizate de inginerul Cristian Ion Stoian, cazul incendiului a fost un „scurtcircuit electric cauzat de strivirea izolatiei cablurilor electrice care fac parte din cablajul spate ce alimenteaza lampa stanga spate si lampa de numar” Explicatie. Conform expertizei facute de fabricant, masina a ars „din motive necunoscute” Razvan Radu Ce-i mai trebuie unui om fericit ca si-a luat masina noua, in leasing, pe multi ani, cu rate mari si asigurari pe masura? In niciun caz un incendiu aparut din senin in portbagajul masinii. Asta a patit Radu Petre, la nici 11 luni de la achizitionarea unui Logan Laureate. In timp ce se deplasa spre casa, pe DN3, in zona comunei Vlad Tepes, partea din spate-stanga a masinii a fost cuprinsa de flacari din senin. Abia a doua zi a inceput circul: plimbari si zeci de telefoane la firma de asigurari, la dealerul din Calarasi, la fabrica de la Mioveni, expertize care se bat cap in cap si o amanare continua, timp in care ratele vin lunar. Radu Petre a dus masina incendiata la firma Condorul din Calarasi, dealerul de la care achizitionase masina cu numai 11 luni in urma. Acolo, „meseriasii” firmei au ridicat din umeri si i-au zis ca urmeaza sa se faca cercetari. „Dupa vreo saptamana sau chiar mai bine, SC OMNIASIG SA a cerut o expertiza de la un specialist adus de ei, rezultatul expertizei fiind „o culpa constructiva, fiind in fata unui viciu de fabricatie””, povesteste Iacob Gabriel Nicusor, ginerele soferului ghinionist. Imediat dupa, si fabrica de la Mioveni si-a trimis expertul, iar rezultatul sau a fost, potrivit aceluiasi Iacob Gabriel Nicusor, „din motive necunoscute”. „Cei de la Dacia au refuzat sa ne dea si noua expertiza realizata de ei”, continua barbatul. La ora actuala, Radu Petre se afla intr-o situatie mai rea ca acum 11 luni: si cu banii luati, si fara masina, aflata inca in service.