AVANTAJOS. Lenjeria anticelulita costa intre 27 si 50 de euro Alina Creanga Cincizeci de tinere au infruntat frigul din capitala Marii Britanii pentru a face reclama unei linii de produse care ajuta pielea sa isi recastige supletea in timp record. De cateva zile femeile din lumea intreaga au un aliat nou in lupta impotriva inesteticei celulite. Designerul Shazia Awan tocmai a lansat pe piata Peachy Pink, lenjeria intima care face ca pielea sa isi recastige supletea si, in acelasi timp, fermitatea in doar 21 de zile. Realizate din poliamida imbibata cu extracte de ceai verde, cafea si piersica, substante care catifeleaza si ajuta la eliminarea excesului de apa din organism, produsele imaginate de Awan au avut parte si de o promovare mai speciala. Cincizeci de tinere mai mult sau mai putin trase prin inel au infruntat frigul de la Londra si au defilat in lenjerie intima pe strazile din centrul orasului, oferind informatii despre revolutia anticelulita pornita de designerul asiatic. Cum preturile pentru produsele Peachy Pink variaza intre 27 si 50 de euro, creatoarea lor se asteapta la vanzari record pana de Craciun.