Acasă » Știri » Televiziunea ONLINE care trebuia să se deschidă azi, dar au PROBLEME! Vești proaste pentru bărbați

Televiziunea ONLINE care trebuia să se deschidă azi, dar au PROBLEME! Vești proaste pentru bărbați

De: Virgil Ionescu 15/03/2025 | 16:50
Televiziunea ONLINE care trebuia să se deschidă azi, dar au PROBLEME! Vești proaste pentru bărbați
Sursă foto: Pexels

O nouă televiziune dedicată sportului își face apariția în peisajul media din România. Dinamo București își lansează propriul canal de televiziune online, 48TV, un proiect menit să apropie suporterii de echipa lor favorită și să ofere conținut exclusiv despre activitatea clubului. 

Noul post de televiziune își propune să devină o platformă centrală de informare pentru fani, oferind emisiuni exclusive, interviuri, analize de meciuri și conținut de culise. Materialele vor fi produse în colaborare cu echipa de comunicare a clubului, asigurând astfel acces la informații în timp real despre evoluția echipei, pregătirile și strategiile tehnice.

Noul post online din România dedicat sportului

Televiziunea online 48TV, care trebuia să-și înceapă emisia astăzi, întâmpină probleme neașteptate, amânând astfel lansarea mult așteptată de fanii dinamoviști. Detaliile exacte despre dificultățile întâmpinate nu au fost încă dezvăluite, însă veștile nu sunt deloc bune, mai ales pentru bărbații pasionați de fotbal, care așteptau cu nerăbdare conținutul exclusiv promis de club.

În spatele acestui proiect media se află o strategie de consolidare a brandului Dinamo, care include și dezvoltarea unei linii de produse sub marca „48”. Oficialii clubului mizează pe o identitate vizuală modernă și pe crearea unei comunități unite în jurul acestei inițiative. Astfel, fanii vor avea posibilitatea de a se implica mai activ în viața clubului și de a beneficia de conținut exclusiv pe multiple platforme digitale.

„În curând va fi lansat 48TV, postul clubului. (…) Colegii mei au pregătit deja materiale pe care le vom difuza, vor fi podcasturi, interviuri, emisiuni. E un conținut la care doar noi avem acces și vrem să-l aducem în prim-plan”, a transmis Romeo Bănică pentru Radio Dinamo.

Alegerea numelui „48TV” nu este întâmplătoare, ci face trimitere directă la anul fondării clubului, 1948. Oficialii Dinamo au decis să creeze un brand distinct, evitând utilizarea denumirii „Dinamo TV” din motive atât strategice, cât și juridice. Clubul se află într-o dispută legală de lungă durată cu ACS FC Dinamo, entitate care deține drepturile asupra mărcii „Fotbal Club Dinamo București” și a emblemei consacrate. Din această cauză, solicitările pentru înregistrarea „Dinamo TV” au fost respinse în trecut de către Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM).

Conflictul dintre SC Dinamo 1948 SA și ACS FC Dinamo continuă să fie un subiect de actualitate, influențând atât utilizarea mărcilor, cât și inițiativele comerciale ale clubului. În trecut, ACS FC Dinamo a încercat să blocheze diverse demersuri ale actualei conduceri, inclusiv utilizarea numelui „Fotbal Club Dinamo” în scopuri comerciale. De asemenea, evaluarea mărcii Dinamo la suma de un milion de euro și amenințarea cu procese în cazul utilizării neautorizate au adăugat noi tensiuni în această dispută complexă.

Citește și: CELE 3 ELECTROCASNICE CARE TREBUIE SCOASE DIN PRIZĂ ÎN TIMPUL FURTUNILOR. MULȚI ROMÂNI FAC ACEASTĂ GREȘEALĂ

Urmărește Cancan.ro pe Google News
×