Care e cel mai tare post TV din România: Pro TV, Antena 1 sau Kanal D?

Publicat: 04/02/2019 | 16:54

Audiența posturilor TV din România a decis care este cel mai tare: Pro TV, Antena 1 sau Kanal D? Creșteri de audiență pentru primele două stații generaliste, Pro TV și Kanal D. Nu și pentru pentru Antena 1.

Cel mai urmărit post de televiziune al lunii este Pro TV, cu o creștere de aproximativ 200.000 de telespectatori față de luna decembrie, la nivel national, potrivit paginademedia.ro.

Pe finalul lunii, Pro TV a început și noua grilă – mai devreme decât de obicei, cu un nou sezon din Las Fierbinți și noul reality show Ferma, cu Mihaela Rădulescu. Ambele au avut premiera pe 29 ianuarie.

Publicitate

Pe creștere s-a aflat și Kanal D, care a dus la capăt sezonul doi din Exatlon în decembrie, dar a dat startul celui de-al treilea în ianuarie. Postul a înregistrat o creștere similară Pro-ului, de aproximativ 200.000 de telespectatori.

Antena 1 a mizat în luna ianuarie pe emisiunea culinară Chefi la cuțite și pe noile episoade din Fructul Oprit. Ultimul trib, emisiune difuzată joi și vineri în prime time, a fost mutată mai târziu, de la ora 22:30, și a fost înlocuită cu filme.

TVR, care se poziționa pe locul șapte la nivel național în decembrie, a coborât încă atâtea locuri, pe 14.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV în prime-time în luna decembrie 2018:

NAȚIONAL. 200.000, număr magic. Pro TV și-a păstrat primul loc și a mai câștigat aproximativ 200.000 de telespectatori față de luna decembrie. Locul doi revine la Antena 1, însă cu o scădere de audiență de aproximativ 200.000 de telespectatori.

Kanal D s-a aflat în creștere față de luna decembrie cu… 200.000 de telespectatori, Antena fiind singurul post din cele trei care a avut o scădere

URBAN. Pro TV, creștere și la orașe. Postul a înregistrat o medie de 864.000 de telespectatori în prime time. Pe locul doi, cu cifre mai mici decât în luna decembrie s-a aflat Antena 1 cu media de 638.000 de urmăritori.

Ca și la nivel național, Kanal D a stagnat pe locul trei, însă a înregistrat o medie de 432.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial (18-49 urban), Pro TV a câștigat cei mai mulți tineri, și media de 431.000 de urmăritori. Locul doi rămâne în grupul Intact, cu Antena 1 care a numărat 267.000 de telespectatori.

Noile seriale turcești și noul sezon Exatlon au fost sursa creșterii Kanal D care, deși a rămas pe locul trei, a avut cifre mai bune decât luna trecută.

Audiența posturilor TV în lunile decembrie 2018 și ianuarie 2019, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 – 23.00), la nivel NAȚIONAL:

Audiența posturilor TV în lunile decembrie 2018 și ianuarie 2019, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 – 23.00), la nivel URBAN:

Audiența posturilor TV în lunile decembrie 2018 și ianuarie 2019, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 – 23.00), pe segmentul COMERCIAL:

Citește și...